רכב חשמלי בישראל
האם אפשר לקנות רכבים חשמליים בישראל? האם זה ריאלי למצוא רכב חשמלי למכירה?
התשובה היא כן. עם זאת מבחר הדגמים הוא קטן וחלק גדול מהרכבים שנמכרים בעולם לא עשו את דרכם לארץ הקודש. בכתבה הבאה תמצאו את הרכבים החשמליים שנמכרים בארץ עם תיאור ופרטים על כל אוטו חשמלי, בנוסף לרכבים שנמכרים במכירה מוקדמת. אם אתם מתעניינים ברכב מסויים, הכנסו לעמוד הדגם שלו וקבלו את כל הפרטים על הרכב.
- כל הרכבים המפורטים מטה הם רכבים 100% חשמלים ללא מנוע בעירה פנימית, הרשימה לא כוללת רכבים היברידיים והיברידיים נטענים.
- הרשימה מסודרת לפי מחיר הרכב, מהנמוך לגבוה.
- הדגמים של טסלה עדיין לא מופיעים ברשימה, מכיוון שהחברה עדיין לא מוכרת רכבים בארץ, אך זה כנראה יקרה בקרוב. אתם מוזמנים להתעדכן על הגעת טסלה לארץ כאן, וגם לקבל מידע על הדגמים של החברה.
הרכבים:
- MG ZS EV
- רנו זואי
- GAC GE3
- אופל קורסה חשמלית
- פיג׳ו e208
- יונדאי איוניק חשמלית
- פיג׳ו e2008
- ניסאן ליף
- מיני חשמלית
- BMW i3
- לקסוס UX 300e
- מרצדס EQC
- אאודי אי טרון
- יגואר I-Pace
- פורשה טייקן
MG ZS EV

קרוסאובר קומפקטי של המותג MG שמגיע במחיר מפתיע – החל מ-128,888 שקלים. הרכב נמכר בשתי רמות אבזור ומגיע עם סוללה של 44.5 קוט״ש שמספקת טווח נסיעה של 262 קילומטר לפי תקן WLTP.
רנו זואי – Renault ZOE

הזואי היא קטנה ומתאימה מאוד לנסיעות עירוניות, לצעירים וזוגות צעירים שלא צריכים רכב גדול, והיא נמכרת בארץ כבר מספר שנים. למרות שהזואי קטנה, טווח הנסיעה שלה מרשים והוא עומד על 306 ק״מ. מחיר המחירון מתחיל מ – 129,990 ש״ח, והוא כולל התקנת עמדת טעינה בבית.
GAC GE3

רכב חשמלי מבית חברת GAC הסינית, שנחת בישראל לא מזמן. ה-GE3 מרווח ועם אבזור עשיר. הרכב מגיע ברמת גימור אחת במחיר של 139,000 שקלים, והוא עם טווח נסיעה של 309 ק״מ לפי תקן WLTP.
אופל קורסה

הסופרמיני החשמלית של אופל שייכת לדור השישי של דגם הקורסה שהושק לאחרונה – אחד הדגמים הוותיקים בתולדות היצרן הגרמני. הקורסה מגיעה עם סוללה של 50 קוט״ש, טווח נסיעה של 335 קילומטרים, וטעינה מהירה בהספק של 100 קילוואט. המחיר בישראל – 147,990 שקלים.
פיג׳ו e208

נחתה בישראל בסוף 2020, ונמכרת נכון להיום בגרסת הפרימיום S. ה-e-208 היא מכונית סופרמיני עם הרבה נוכחות – העיצוב החיצוני כולל גריל גדול בקדמת הרכב, ושלושה פנסי לד בכל צד, עם אחד שנמשך מטה – ״טופרי האריה״ כפי שקוראים להם בפיג׳ו. מצוידת במנוע של 100 קילוואט, טווח נסיעה של 339 קילומטרים וטעינה מהירה של 100 קילוואט. המחיר החל מ-152,990 ש״ח.
לעמוד הדגם של הפיג׳ו 208 החשמלית
יונדאי איוניק – Hyundai Ioniq EV

כן, כן, יונדאי איוניק חשמלית. אנחנו בטוחים שאתם מכירים את הגרסה ההיברידית, אבל יונדאי מייצרים גם גרסה חשמלית לחלוטין של האיוניק.
הגרסה החדשה של הרכב, נחתה פה בארץ ממש לא מזמן. רכב מרווח ומאובזר עם מנוע חשמלי של 100 קילוואט, המחיר מתחיל מ – 159,900 ש״ח. טווח הנסיעה עומד על 311 קילומטר לפי תקן WLTP.
פיג׳ו e2008

רכב פנאי חשמלי, האחות הגדולה של ה-e208. עיצוב הרכב פונקציונלי ואסתטי – כוחני אך אלגנטי: פנסי לד קדמיים בצורת ניבים, גריל גדול, סמל האריה בנגיעות כחולות, ומאחור פנסי תופרי האריה המוכרים מדגמי פיג'ו האחרים.
ל-e2008 סוללה של 50 קוט״ש, טווח נסיעה של 320 קילומטרים, והיא נמכרת במחיר של 164,990 ש״ח.
ניסאן ליף

הניסאן ליף היא אחד הרכבים החשמליים הפופולאריים הוותיקים. הרכב החל להמכר בעולם בשנת 2011 ונמכרו מעל חצי מיליון יחידות של הניסאן ליף. לאחרונה הרכב עשה גם לישראל.
הליף היא רכב משפחתי קומפקטי והיא נמכרת בארץ עם סוללה של 40 קוט"ש שמספיקה לטווח של 270 ק"מ לפי תקן WLTP. והמחיר: 164,990 ש״ח.
לעמוד הדגם של הניסאן ליף
מיני חשמלית

הדגם החשמלי של המיני כבר ניתן כבר להזמנה מוקדמת בישראל. המיני החשמלית, בגרסת שלוש דלתות, מגיעה עם סוללה של 32.5 קוט״ש המספקת טווח של 234 ק״מ לפי תקן WLTP.
BMW i3

רכב קטן ויחסית ותיק – הרכב משווק ונמכר כבר קרוב לחמש שנים, בעל טווח נסיעה של 200 ק״מ. הרכב מגיע בשתי רמות גימור, מחירון מתחיל מ – 259,000 ש״ח.
לקסוס UX 300e

הלקסוס UX 300e הוא הרכב החשמלי הראשון של מותג היוקרה מבית טויוטה והוא מבוסס על הדגם ההיברידי, ה-UX 250h. קרוסאובר חשמלי יוקרתי עם מנוע חשמלי אחד וטווח נסיעה של 315 קילומטרים לפי תקן WLTP. מחיר החל מ-257,900 ש״ח.
מרצדס EQC

הרכב הראשון בסדרת EQ החשמלית של מרצדס. רכב פנאי יוקרה עם שני מנועים שמספקים 408 כוחות סוס וטווח נסיעה של 417 קילומטרים, מחיר החל מ-499,000 שקלים.
לעמוד הדגם של מרצדס EQC
אאודי – Audi e-tron SUV

הרכב החשמלי המלא הראשון של אאודי. רכב מרשים לכל הדעות. אאודי היא חלק מקונצרן פולקסווגן ששם לעצמו מטרה להיות בין המובילים בעולם הרכבים החשמליים, והרכב הזה הוא אחד התוצרים של המטרה הזו.
אוטו חשמלי בקטגוריית SUV יוקרה שמחירו בארץ מתחיל מ – 520,000 ש״ח, לאאודי יש סוללה עם הספק של 95kWh וטווח הנסיעה שלה מגיע עד 417 ק״מ לפי תקן WLTP.
יגואר I-Pace

קרוסאובר חשמלי שזכה בתואר רכב השנה באירופה לשנת 2019, רכב יוקרה ספורטיבי עם תאוצה של 4.8 שניות מ-0 ל-100 קמ״ש. הרכב מגיע עם סוללה של 90 kWh, ויכול לנסוע 470 ק״מ לפי תקן WLTP.
לעמוד הדגם של יגואר I-Pace
פורשה טייקן

הפורשה טייקן היא המכונית החשמלית הראשונה של מותג פורשה. מכונית ספורט סאלון, 100% חשמלית עם 530 כוחות סוס לגרסת ה-4S ועד 761 כוחות סוס לגרסת הטורבו S. עם טווח נסיעה של 407 קילומטרים לגירסת ה-4S הטייקן נמכרת בישראל במחיר החל מ-895,000 שקלים.
במידה וידוע לכם על רכב חשמלי למכירה בארץ שלא מופיע ברשימה, נשמח אם תעדכנו אותנו בטופס יצירת הקשר. הרשימה מסודרת לפי המחיר ההתחלתי מהנמוך לגבוה.
מישהו מכיר / שמע על חשמלי עם 7 מקומות שעתיד להגיע ארצה?
כן
ציינה מוטורס מתעדת בקרוב להביא לכאן רכב שבע מקומות חשמלי טהור מסין כמובן
טל , ידוע לך לאיזה מהרכבים החשמליים בארץ ,יש אפשרות לגרור (גרור קטן עד 500 ק"ג) ?
יש רכבים שבפירוש כתוב שאין אופציה כזו , האם יש דגמים שזה כן מתאפשר?
תודה.
טיפש
אך אני נוסע לאילת עם רכב חשמלי
עוצר אצל קושי ל40 דקות להטעין וממשיך לאילת בלי בעיה
אחשלי עוד מעט יהיה בעולם עמדות טעינה לרכבים חשמליים טטעין חצי שעה וסע
לא מצאתי מאמרים על רמת הקרינה הפסיכית שיש ברכבים.
חוסכים בבנזין ומשלמים בבריאות.
גם קרינה אלקטרומגנטית emf
וגם קרינה מסוכנת יותר ומסרטנת בוודאות של תדרים נמוכים במיוחד elf
שמרנים שונאי שינוי זה עם הזוי
תמשיך להצביע רק ביבי
שיר קטן וקצר שורות
על אחד חביב עם זמן מיותר
שגם הרבה אחרי הבחירות
מטקבק בזעם בכל אתר
אוסף רכבים ממונעי מצבר,
מה עניין ימין ושמאל לכאן?
וותר, חדל מבנושא לדבר
עד, שלכתוב לעניין תהיה מוכן.
מה זה כשור להצבעות אלה מכוניות!
בעד חשמלי וגם בעד ביבי..
לא כמוך בעד חשמלי ואוהב לקבל כבלים
בעיית הקרינה נמצאת רק בהיברידיים, לא?
לא מצאתי מאמרים על רמת הקרינה הפסיכית שיש לאנשים שממציאים קרינה איפה שאין
בעולם כבר יותר מעשור יש רכבים חשמליים ואף יותר רכבים היברידיים ורכבי פלאג-אין.
אם הייתה בעיה של קרינה, אזי כבר מזמן היינו יודעים על כך.
יותר מזה , עדיף רכבים חשמליים על רכבים מנוע בעירה הפנימית אשר מזהמים את הסביבה בעשן מהאגזוז..
קשקוש!!! הסוללות עובדות על זרם ישר. בזרם ישר אין מושג שנקרא קרינה.
צודק, אבל הסוללות נטענות גם בזמן הנסיעה והמקור הוא זרם חילופין שנוצר על ידי אלטרנטור או משהו כזה. אף על פי כן, לא נראה לי שהקרינה מסוכנת.
קרינה מאיפה? הכל dc
תודה !!
אני בחיפוש אחר רכב חשמלי. וכלל לא חשבתי על האופציה של קרינה…
מפתיעה (או לא מפתיעה) שלא מדברים על הקרינה כלל !!
אתה זקוק לטיפול פסיכיאטרי. בדקת את רמות הקריהה של המיטה שלך? של הטלוויזיה שלך? רוץ מהר לבדוק!
ועכשיו ברצינות: מאיפה הבאת את השטות הזו? אתה דומה לכל התימהונים שהתלוננו על קרינה מהסלולר ויצאו אדיוטים. ואלה שהתלוננו על קרינה מהמחשב, ממסך המחשב, מהרכב ההיברידי, מאוזניות הטלפון. כולם יצאו חמורים. ואתה בהחלט דומה להם.
אני משתמש בסלולר כבר 30 שנה, במחשב כבר 40 שנה, במשרדי 2 מסכי מחשב ממולי ומימיני, בקרינת ווי פיי, באוזניות אלחוטיות כבר 15 שנה, במכונית פריוס היברידית כבר 13 שנה.
ואני בן 67. ואם אתהמחכה לי שאמות, אני מאוד ממליץ שלא תעצור את הנשימה.
הקרינה נבדקה לפני עשור כבר
ונמצאה זניחה.
בהחלט אין חשש ועוד כחמש שנים רוב הרכבים שינויו יהיו חשמליים. עלות נסיעה זולה פי חמש מרכב בנזין.
ב2030 לא יותר לייבא רכב עם מנוע דלק רק חשמל. כיום כל היצרניות עוברות ליצור רכב חשמלי מלא צוואר הבקבוק הוא יצור הסוללות.
מיזם בטר פלייס נפל בגלל הסוללות אבל כיום הצליחו להתגבר על פריקות וטעינות ושעות עבודה ללא צורך בהחלפת סוללות שנים רבות.
הבעייה מה עושים בבתים שאין חנייה פרטית
לא לכול אחד יש חנייה פרטית
וגרים בבתים משותפים יש פיתרון הגם שאין עמדות טעינה באזור והטעינה לפחות שעה
היי, אשמח אם תוסיפו את הרכבים החשמליים החדשים לרשימה מרוכזת של כל הרכבים החשמליים על מנת שמי שמעוניין ברכב חשמלי יוכל בקלות לבחור.
בארץ הבעיה מיצד אחד מעודדים רכבים חשמלי מצד שני מגבילים יותר מידי שר התחבורה מעפן מגבלים ל12 קמש זה יןתר מסוכן למה כי ניכנסים בירוק באמצע הצומת מיתחלף אדום וזה מסוכן כי בדך כלל נהגים שיש להם ירוק נוסעים ברייס בלי ליסתכל ימינה שמולה בצומת
אסור לקנות רכב ב4 שנים הקרובות. בשנתיים הקרובות יכנסו המון מתחרים והמחירים ירדו. תוך 5 מעל 60% מהרכבים יהיו חשמליים. כולל מסחריים.
איך אפשר לטעון בלילה רכב חשמלי, למתוח כבל מאריך מעל המדרכה הציבורית? או שזה רק לעשירים עם חנייה פרטית.
לפי המחירים המפורסמים כאן, זה רק לעשירים עם חנייה פרטית.
נכון שר תחבורה מעפן
צודק 100%!
כן
למה הרכבים החשמליים כל כך יקרים?
הפרש המחיר מאפשר לי לממן דלק ל-5 שנים ולא להיות מוגבל בקילומטרים.
אתה צודק. נושא הבריאות הוא הופך לסיסמא כשמדובר על הכנסות
לא בדיוק מענין את מי שצריך לטפל בצורה אמיתית
נכון מכי פק של שר התבורה
הרכבים החשמליים יקרים כי מחיר הסוללה קובע את מחיר הרכב (עלות סוללת ליטיום היא גבוהה עדיין). אבל אתה לא לקחת בחשבון מספר דברים. 1) מחיר מכונית חשמלית ומקבילה לה עם מנוע בנזין הוא לא רחוק כל כך כמו שאתה חושב
2) מס על אוטו בנזין הוא 80 אחוז ושל חשמלי 10 אחוז כך שכדאי לקנות אוטו חשמלי.
3) עלות אחזקת אוטו חשמלי ובנזין הוא ללא פרופורציה לטובת החשמלי
4) עתיד המכונית היא מנוע חשמלי
5 נסיעה במכונית חשמלית ומנוע בנזין היא לטובת החשמלית לכל הדעות-שקט, כוח העומד לרשותך, מומנט בכל מהירות העומד לרשותך.
6) הדבר היחיד שמפריע באוטו חשמלי זה לא המחיר אלא הטווח
מי שיש לו כסף בטח יקנה חפוזה,ולא בשביל חיסכון. חיסכון זה לקנות רכב זול ולא להתחייב לשום מימון או התאווה, תחשוב שקנית רכב ב10 אלף שקל ולא משלם אליו תשלום חודשי , תראה כמה דלק יצא לך?
אבל רכב החשמלי דורש פחות תחזוקה
ושם ניכר הבדל במחיר
שלום
אשמח לדעת על דגמי 2020 החדשים ועל דרגת הבטיחות שלהם.
תודה
אל תטרח. אין בארץ משהו שמצדיק את המחיר שלו. בדקתי את הזואי ואת הליף כולל נסיעת מבחן. הטווח שנותנים הוא שקרי לגמרי (ראיתי הנסיעה וגם הודו בסוכנות) והיבואן גוזר קופון מטורף.
כי זה קרסו ולקרסו מתקרבים רק אם אתה עורך דין ויש לך זמן לתביעות או אם אתה לוקח רכב בליסינג.
אם היה תואר בשרות גרוע הם היו זוכים בפרס איש הדוב של השנה.
השרות המגעיל והמזערע ביותר שקיבלתי אי פעם היה בתקופת האחריות של רכב רנו שהיה לי ( 2013-2015). מאז נשבעתי שאני בחיים לא נכנס לסוכנות שלהם ולא קונה לא רנו ולא ניסאן.
רכבים טובים בסך הכל אבל השרות והשרותיות של היבואן מתחת לכל ביקורת.
עצוב שזה כל הרכבים החשמליים שנמכרים בארץ…
מבקש לדעת האם יש פורום או אתר לבעלי רכב חשמלי של בטר פלייס
לנושא סוללה והחלפתה.
אשמח להפניה או יעוץ
חפש את קבוצת נהגי רנו פלואנס או ״בעלי רכב חשמלי״ בפייסבוק.
שלום. האם ניתן לייבא סוללה של אנו פלואנס חשמלית ומה מחירה לפני התקנה?