fbpx

פיג׳ו e-2008 החשמלית הגיעה לישראל

לובינסקי, יבואנית מותג פיג'ו, מרחיבה בישראל את היצע גרסאות ה-2008 החדש עם גרסה 100% חשמלית. הפיג׳ו החדשה כבר נכנסת לשלב הבא של טווחי הנסיעה עם 320 קילומטרים וטעינה מהירה בהספק של 100 קילוואט.

הפיג׳ו e-2008 החשמלית מגיעה לישראל, ומצטרפת להיצע הדגמים החשמליים ההולך וגדל בארץ. ה-e2008 מציעה נוחות וגובה, טווח הנסיעה שלה עומד על 320 קילומטרים לפי תקן WLTP, והיא מצוידת בסוללת 50 קוט״ש.

עיצוב הרכב פונקציונלי ואסתטי, והוא מגיע עם שלל אבזור מרשים. הרכב מגיע גם עם טעינה מהירה בהספק של 100 קילוואט – ניתן לטעון את הרכב מ-0 ל-80% ב-25 דקות.

פיג׳ו e-2000 חשמלית מלאה על הכביש בישראל
צילום: רונן טופלברג

ל-e2008 לוח מחוונים דיגיטלי 10" ומסך מגע בגודל 7". במרכז הדשבורד שלו מתגי הפסנתר המוכרים של פיג'ו, אשר מהווים קיצורי דרך מהירים למערכות הרכב.

פיג'ו e2008 מגיעה ברמת אבזור פרימיום במחיר של 164,990 שקל ובתקופת ההשקה, רוכשי הרכב יקבלו עמדת טעינה מתנה (לא כולל התקנה).

ה-e2008 נותנת פייט יפה לרכבים באותה קטגוריית המחירים, כמו הניסאן ליף, והיא מציעה שדרוג בטווחי הנסיעה, וביכולות הטעינה של הרכב.

אבזור

רמת אבזור Premium כוללת מערכת אקטיבית לשמירת מיקום בנתיב הנסיעה בזמן שימוש בבקרת השיוט האדפטיבית ותיקוני היגוי, זיהוי תמרורי תנועה והמלצה לשינוי המהירות בבקרת השיוט, הפעלה אוטומטית של תאורת הרכב והמגבים, התרעת סכנת התנגשות מלפנים, התרעת ערנות נהג, 8 כריות אוויר, עוגני איזופיקס, התרעת אי חגירה מלפנים ומאחור, מערכת בלימת חירום אקטיבית בעלת טווח מוגדל (עד 140 קמ"ש), בקרת שיוט אדפטיבית כולל פונקציית עצירה (פעילה מ-0 קמ"ש), התרעה ובלימה בזיהוי רכב דו-גלגלי.

בנוסף לכך גם לוח מחוונים תלת ממדי ייחודי לפיג'ו עם תצוגה מתחלפת, כניסה והתנעה ללא מפתח, שלושה מצבי נהיגה לבחירה (ECO, NORMAL, SPORT), חיישני חניה אחוריים וקדמיים הכוללים תצוגה גרפית, פנסי ערפל לד קדמיים עם פונקציית הארה לתוך הפניה, מראה פנימית מתכהה (אלקטרו-כרומטית), טעינה אלחוטית לטלפון הנייד (למכשירים תומכים), מראות צד מתקפלות חשמלית, בלם יד חשמלי, מצלמת נסיעה לאחור (180 מעלות) כיוון גובה למושב הנוסע, 2 שקעי USB לטעינה בלבד מאחור, שקע לטעינה והעברת מידע מלפנים ושקע USB-C לטעינה מהירה מלפנים, משענת יד בין המושבים, חישוקי 17 אינץ' מושבים המשלבים בד וריפוד דמוי עור, חבילת כרום, חלונות כהים ותאורת לד פנימית.

קדמת הרכב מבפנים של הפיג׳ו e2008 החשמלית
צילום: רונן טופלברג

נתונים

  • מנוע: 100 קילוואט (136 כוחות סוס)
  • סוללה: 50 קוט״ש
  • טווח נסיעה: 320 קילומטרים (WLTP)
  • טעינה מהירה: 100kW (טעינה עד 80% ב-25 דקות)
  • טעינה רגילה: 11kW (חמש שעות טעינה)
  • תאוצה: 9.8 שניות 0-100 קמ״ש (מהירות מירבית: 150 קמ״ש)
  • נפח תא מטען: 405 ליטרים
  • מימדים: אורך 430 ס"מ, רוחב 177 ס"מ, גובה 155 ס"מ
  • אחריות מלאה ל-3 שנים או 100,000 ק"מ ו-8 שנים או 160,000 ק"מ אחריות לסוללה
  • אופציה: תוספת גג פנורמי נפתח בעלות של 4,000 שקל

(צילום: רונן טופלברג)

מאמרים נוספים

6 תגובות

  1. אם גודל הסוללה הוא 100KW וטוענים אותה במשך 5 שעות ממטען של 11KW מגיעים למקסימום 55KW. בילתי אפשרי לטעון סוללה של 100KW ממטען של 11KW במשך של רק 5 שעות, איפה הלכו לטייל 45KW? זה בערך חצי מקיבולת הסוללה

    1. הסוללה היא 50 קווטש – המנוע הוא 100KW
      ככה שהטעינה תסתים לפני תום 5 שעות טעינה (בטעינה של 11 קווטש)

    2. המנוע הוא 100 קוט"ש…
      הסוללה היא 50. להבנתי טוענים את הסוללה, לא את המנוע
      45 קוט"ש הלכו לטייל ואבדו בהבנת הנקרא.

      1. מנוע 100 קילוואט
        סוללה 50 קוט"ש
        זה 2 דברים שונים.
        תפתח גוגל ותקראה קצת,אוליי אז תבין מה הבדל בין קילוואט וקוט"ש

  2. מתי ניתן לראות את המכונית, ולהזמין נסיעת מבחן. וכן מפת עמדות טעינה קימות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button