fbpx

קרב גרסאות: פורד F-150 פרו מול לריאט

גרסת הכניסה מול הגרסה היקרה ביותר של הטנדר החשמלי של פורד.

מאז הוצג בחודש מאי של שנת 2021, ה-F-150 לייטנינג, הטנדר החשמלי של פורד, הספיק לעשות הרבה רעש ובעיקר לייצר חששות אצל המתחרים משברולט, ריביאן וגם טסלה. בפורד כבר מדברים עליו כ-פורד T (הדגם הראשון של פורד שיוצר בייצור המוני) של העידן המודרני – לאחרונה החל הייצור שלו בפועל, במפעלים גדולים שאמורים לייצר כ-150,000 יחידות בשנה בתפוקת השיא שלהם.

ה-F-150 לייטנינג יהיה זמין לקהל הרחב ב-4 רמות גימור שונות: מגרסת הפרו, שמוגדרת כגרסת הכניסה ושמחירה ההתחלתי אמור לעמוד על כ-39,000 דולרים דרך גרסת ה-XLT שמחירה צפוי לעמוד על כ-52,000 דולרים ועד לגרסאות הלריאט והפלטינום, שמחירן צפוי לעמוד על כ-67,000 ו-90,000 דולר בהתאמה.

רוצים לקבל את כל העדכונים על רכבים חשמליים בארץ ובעולם ישירות לנייד? הצטרפו לערוץ EV Magazine בטלגרם

בעוד שגרסת הפלטינום תשאר כנראה כגרסת פרימיום לקהלים מצומצים, גרסאות הפרו והלריאט מסתמנות ככאלו שיש להן פוטנציאל להפוך לרבי מכר – בהנחה כמובן שהאמריקני הממוצע ידע "איך לאכול אותן" – לא פשוט לחנך שוק ענק שאוהב טנדרים עם מנועי V קולניים לוותר עליהם ולעבור להתנייד בטנדרים חשמליים חרישיים.

מי שכן כבר מקבל את השינוי באהבה הם מגזיני הרכב המובילים – אחד מהם הוא TFL שמתמחה במיוחד בטנדרים. בסרטון יוטיוב שנראה שצולם בהשקה מקומית לעיתונאים, מופיעות שתי רמות הגימור, ששתיהן בעלות 2 מנועים חשמליים, בהשוואה "ראש בראש".

מתא הנוסעים דרך פונקציות מתקדמות כמו מערכת לסיוע בנסיעה אחורית עם נגרר, פונקציות מגניבות כמו חלון אחורי חשמלי ועד ה-Frunk הענק – תא האחסון הקדמי – ועוד. לא נגלה לכם הכל, יש עוד כמה דברים מגניבים בפנים.

סרטון זה מספק לנו הזדמנות מצוינת להכיר את הפורד F-150 לייטנינג מקרוב בלי להיות ממש לידו.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button