עברו חודשיים בסה"כ מאז הפעם האחרונה בה פרסמנו כאן תמונות של מה שנראה כמו הטנדר החשמלי הראשון של BYD וכעת – תמונות חדשות נחשפות. הרכב עדיין עטוף בצבעי הסוואה אך בניגוד לפעם שעברה, הפעם התמונות איכותיות יותר, ומגלות יותר פרטים.
ב-BYD שומרים על הקלפים קרוב לחזה ולא מפרסמים שום פרט על הטנדר – אולי כדי לא לעשות חיים קלים למתחרים, כך שנתוני מפתח כמו נפח הסוללה, טווח הנסיעה, מהירות הטעינה, קיבולת הטעינה ויכולת הגרירה נותרו עלומים – לרשות BYD עומד מנעד רחב של סוללות בהן הם יכולים להשתמש, מה-62 קוט"ש שבדגמים כמו BYD אטו 3 או BYD דולפין ועד סוללת ה-88 קוט"ש שב-BYD טאנג, אך ייתכן כי הטנדר יגיע עם סוללה גדולה אף יותר.
אנחנו מעריכים שיש סיכוי גדול שאנחנו נראה גם וגם וגם – משמע שהטנדר החשמלי יהיה זמין בכמה גרסאות ורמות גימור, עם הנעה אחורית או קדמית והנעה כפולה.
צמד המילים טנדר חשמלי שגור בפינו בשנים האחרונות, ובמיוחד בחודשים האחרונים – ל-BYD מצפה תחרות לא קלה, גם מסין, עם דגמים כמו ה-RD6 של מותג רדאר מבית ג'ילי הסינית שהחל להמכר לאחרונה בכמה גרסאות ועם תג מחיר אטרקטיבי וגם מחוץ, מול רכבים כמו האיסוזו די-מקס החשמלי או הטויוטה היילקס החשמלי, ואולי אף מול מתחרים גדולים ויקרים יותר כמו הפורד F-150 לייטנינג, שהקלף של הטנדר החשמלי של BYD מולם הוא בעיקר במחיר.
ב-BYD מצהירים חד משמעתית שהטנדר החשמלי החדש שלהם מיועד לשיווק גלובלי, כך שהוא לא צפוי להישאר בגבולותיה של סין.
מכונית צעצוע