fbpx

ג'ילי משיקה את ה-RD6 במחיר שובר שוק

פחות מ-25,000 דולר ו-400 ק"מ טווח לגרסת הכניסה.

כשג'ילי, יצרנית הענק הסינית, הציגה את ה-RD6, הטנדר החשמלי החדש שלה שמשווק תחת מותג הפנאי רדאר, שיערנו שהמחיר יהיה אטרקטיבי – אבל לא ידענו עד כמה.

באופן לא מפתיע, מי שתפסו את ההובלה בסגמנט הטנדרים החשמליים הן היצרניות האמריקניות (טנדרים, אמריקה, אתם יודעים איך זה הולך…) ובראשן פורד עם ה-F-150 לייטנינג שלה שכבר נע על כבישי צפון אמריקה, נמכר בפריסה של לא פחות מ-50 מדינות ואפילו לא מעט יחידות של ה-R1T, הטנדר החשמלי של ריביאן.

רוצים לקבל את כל העדכונים על רכבים חשמליים בארץ ובעולם ישירות לנייד? הצטרפו לערוץ EV Magazine בטלגרם

אך זה היה ברור שזה רק עניין של זמן עד שהסיניות יצטרפו למשחק ולאחרונה הכרנו שני טנדרים סיניים חשמליים חדשים – של ג'ילי ושל פוקסקון.

המחיר של ה-RD6 בגרסת הכניסה, עם סוללה בנפח 63 קוט"ש הוא לא רק אטרקטיבי – הוא שובר שוק!

פחות מ-25,000 דולר לטנדר חשמלי זה לא משהו שהיצרניות האמריקניות יוכלו לעמוד בו – הגרסאות הזולות ביותר של הפורד F-150 לייטנינג, הסילברדו החשמלי של שברולט והסיירה EV של GMC צפויות לעלות כפול אם לא יותר מכך.

גרסת ה-63 קוט"ש מציעה טווח נסיעה של 400 ק"מ, אם כי חשוב לציין כי מדובר בטווח שנמדד בתקן CLTC הסיני, הידוע כמאד מפרגן, ולא ריאלי.

טנדר חשמלי של ג׳ילי

לגרסה זו, מתווספות שתי גרסאות נוספות עם סוללות גדולות יותר וטווחי נסיעה משודרגים – 86 קוט"ש עם טווח נסיעה של 550 ק"מ ו-100 קוט"ש עם טווח נסיעה של 632 ק"מ (לפי תקן CLTC).

מחירה של גרסת ה-86 קוט״ש נע בין 27,000 ל-32,000 דולר, ומחירה של הגרסה עם טווח הנסיעה הגדול ביותר עומד על כ-37,000 דולר. כל גרסאות ה-RD6 מגיעות עם מנוע חשמלי יחיד בהספק של 200 קילוואט. 

באירוע ההשקה נחשף כי ה-RD6 מציע יכולות V2L בהספק של 6 קילוואט, מה שמאפשר לו "להוציא" חשמל למכשירים אחרים ואפילו לרכבים חשמליים אחרים – וכשמדובר בטנדר שמשמש לצרכי עבודה / פנאי, יכולות ה-Vehicle-to-Load מרחיבות את טווח השימושים בו בצורה משמעותית.

על פי ג'ילי, הייצור כבר החל ותושבי הרפובליקה העממית יכולים כבר לשריין לעצמם טנדר חשמלי מתוצרת ג'ילי. מההיכרות שלנו עם מוצרי החברה, ובהתחשב בהצלחה הגדולה שנחל כאן הג'יאומטרי C, הקרוסאובר החשמלי שבשלב מסויים אפילו הוכתר כמכונית הנמכרת בישראל, בטוח שלטנדר חשמלי מתוצרת ג'ילי יש את מלוא הפוטנציאל להצליח גם בשווקים מחוץ לסין.

מאמרים נוספים

7 תגובות

  1. כתבה מעניינת רק לא מצוין איזה הנעה תהיה לו{לארבעת הגלגלים?}
    והאם יגיע לארץ

    1. "כל גרסאות ה-RD6 מגיעות עם מנוע חשמלי יחיד בהספק של 200 קילוואט. "
      לא מספיק ברור?

  2. תעשו חשבון 37 אלף דולר .כפול 3.8 תוסיף מס גנבה של המדינה ….הגעתם ל 250 אלף פלוס מינוס . מאוד אטרקטיבי 🤨🤨

  3. יש בארץ יבואנית רשמית, נחכה נראה מה הם יגידו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button