fbpx

טסלה נדחקת לקצה: עובדי החברה מתבקשים ״לתת הכל״

זו לא הפעם הראשונה שאתם שומעים על זה: עובדי טסלה מתבקשים לשבור שיאים בסוף הרבעון ולא בתחילתו, שוב.

מודל המשלוחים של טסלה שונה באופן משמעותי מזה של חברות אחרות – ובאופן עקבי למדי, רוב רכבי החברה מסופקים לקראת סוף הרבעון, עם דעיכה בחודש הראשון שלו. ינואר, אפריל, יולי ואוקטובר מתאפיינים במיעוט משלוחים, אך עדיין מרבעון לרבעון טסלה מצליחה להגדיל את נפח המסירות שלה.

כפי שדיווחנו גם ברבעונים קודמים ובפרט בסוף 2020, מייל מהמנכ״ל אילון מאסק לעובדי החברה ״הודלף״ וחושף את הבקשה של מאסק מעובדי החברה ׳לתת הכל׳ על מנת להגביר את התפוקה לקראת סוף הרבעון. עבור טסלה, שמירה על מגמה חיובית במשלוחים מרבעון לרבעון ומשנה לשנה חשובה מאד, בפרט כשכל צעד של החברה והעומד בראשה נבדק בזכוכית מגדלת ומנותח לפרטי פרטים.

רוצים לקבל את כל העדכונים על טסלה ועל רכבים חשמליים בארץ ובעולם ישירות לנייד? הצטרפו לערוץ EV Magazine בטלגרם

במקביל, הגעת מודל S המחודש מסמנת הגברה נוספת של האינטנסיביות בה טסלה עובדת – או צריכה לעבוד – בימים שנותרו לסוף הרבעון. השגה של שני יעדים חשובים, הגדלת המשלוחים והצלחה (גם אם ראשונית) עם המודל המחודש הראשון שלה, חשובה לשימור המומנטום של טסלה.

פנים הרכב ומערכת המולטימדיה החדשנית של טסלה מודל S החדשה
טסלה מודל S החדשה (צילום: Tesla Inc.)

לא רק מודל S מעסיק את החברה עם תום הרבעון. העובדה שבחודש שעבר למעלה מעשרת אלפים משלוחים נעצרו בגלל ״עיכוב בטיחותי״ גרם לבלגן לוגיסטי עבור החברה, שמחזיקה ומתפעלת את כל רשת המשלוחים שלה – וכעת צריכה גם לפצות על כך.

היעד האמיתי של טסלה נשאר חסוי

אולי הפעם, חושבים בחברה, מאסק היה רציני כשכתב לעובדים ״אחרי הכל, אנחנו מתפקדים היטב, אבל תריסר הימים הבאים הם חשובים ביותר לייצור ולמשלוחי הרבעון. בבקשה תנו הכל!״. מאסק נזהר באצבעותיו ולא חושף את יעד המשלוחים והייצור האמיתי של החברה – מספר קסמים שכבר למעלה משנתיים נותר חסוי וידוע רק למעגל מצומצם מאד של בכירים בחברה.


יכול לעניין אותך:


המספרים הסופיים אמורים להתפרסם במהלך השבוע הראשון של יולי, אבל ככל הנראה לא נדע אם החברה עמדה ביעד שהציבה לעצמה או לא. מאסק, ביודעו שמיקומה של טסלה בחדשות מעודד הדלפות, שומר את הקלפים קרוב מאד לחזה – והעידוד שלו עשוי להעיד על כך שהחברה קרובה להשגת היעד המתוכנן לרבעון הנוכחי (ואולי אף עברה אותו כבר).

קשה להבין מה בדיוק יעד המשלוחים של טסלה, אבל המגמה הקיימת מבחינת טסלה מעודדת אותנו להמר שמדובר בעוד ניסיון לשבור שיא ולהראות צמיחה אפקטיבית. בהתייחס לכך, טסלה תצטרך למסור יותר מ-185,000 רכבים עד סוף החודש. אחרי רבעון שהיה רווי עיכובים ושינויים, מעניין לראות מה יהיה המספר האמיתי.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button