fbpx

קוראת תיגר על טסלה: פורד רוצה להציב את המאך E-1400 מול המודל S פלייד

האחת מכוניות מסלול שלא מיועדת לייצור סדרתי, השנייה סדאן משפחתית ששברה שיא תאוצה שלא היה מבייש את מכוניות העל החזקות והיקרות בעולם.

קשה לומר שהפורד מוסטנג מאך E-1400 – מכונית המרוץ החשמלית של פורד שלא מיועדת לייצור סדרתי, והמודל S פלייד של טסלה, שאמורה להביא את הנוסעים בה ממצב עמידה ל-100 קמ"ש בתוך פחות משתי שניות (נא להדק חגורות) אך למרות ההבדלים המהותיים בשימושים המיועדים להן, נראה שזהו קרב ראוי, ובתכל'ס – לפורד אין שום רכב שיכול לעמוד בביצועים של הפלייד של טסלה. (המאך E GT עושה "רק" 3.5 שניות מ-0 ל-100).

רוצים לקבל את כל העדכונים על טסלה ועל רכבים חשמליים בארץ ובעולם ישירות לנייד? הצטרפו לערוץ EV Magazine בטלגרם

ולא רק שזה קרב ראוי – מבחינת מנכ"ל פורד, ג'ים פארלי – זה גם רעיון טוב. פארלי הגיב בטוויטר לציוץ של משתמש בשם "מייקי אוהב פלייד" (באנגלית זה נשמע יותר טוב), שהציע שהמאך E-1400 תתחרה ראש בראש במרוץ דראג (מיאוץ לרבע מייל) מול ה-S פלייד.

מוסטאנג מאך E 1400 גרסת אבטיפוס חשמלית מוציאה עשן על המסלול

מצד אחד הפורד מוסטנג מאך E-1400 – מכונית מסלול טהורה עם הספק של כ-1,400 כ"ס שמופק מלא פחות מ-7 מנועים חשמליים, שמצויד בספוילר שמייצר כוח הצמדה של יותר מטון במהירות של כ-300 קמ"ש (כדי לוודא שהמפלצת החשמלית הזו לא ממריאה באוויר) ומהצד השני הטסלה מודל S פלייד – מכונית משפחתית חשמלית שעושה "רבע מייל" במהירות פסיכית של 9.2 שניות (התוצאה של הפורד עומדת על 10.78).


יכול לעניין אותך:


אין ספק שזה משהו שהיינו רוצים לראות.

עד שזה יקרה (הכל תלוי באילון מאסק) צפו בסרטון של המוסטנג מאך E-1400 בביצוע על המסלול.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button