בזמן שחלק מהישראלים כבר קיבלו את המודל 3 שהזמינו, וחלק מנסים להתאזר בסבלנות עד להגעתו של המשלוח הבא, המחירים עולים.
מדובר בשתי הגרסאות הזולות יותר של המודל 3, הסטנדרט ריינג' פלוס והלונג ריינג', שמחירן עומד כעת על 37,990 דולר ו-46,990 דולר בהתאמה (מחירה של גרסת הפרפורמנס היקרה יותר נשאר כשהיה). מדובר אמנם בעלייה של "רק" 500 דולר במחיר – לא משהו שיגרום לרוכשים לבטל את הקנייה, אבל שמכפילים את זה במאות אלפי רכבי מודל 3 שיוצאים מפס הייצור, ובהתחשב בכך שזו הפעם השלישית שטסלה מעלה מחירים בתוך חודשיים בלבד, הרי שיש פה כבר מגמה, שלא ברור מתי היא תיעצר.
בפברואר האחרון דווקא נרשמה ירידה כלפי מטה עם עדכוני מחירים לטובת הלקוח – אך מאז המחירים הספיקו לעלות חזרה, ביותר מ-1,000 דולר.
כולנו זוכרים את ההתרגשות הגדולה שאחזה בכולם (וגם בנו) עת היוודע תג המחיר הנמוך בצורה מפתיעה של רכבי המודל 3 הראשונים שהיו זמינים לרכישה לקהל הישראלי, אבל בינתיים, 180,000 השקלים הולכים וגדלים – כבר היום תשלמו כ-187,000 ש"ח בעבור טסלה מודל 3 בגרסת סטנדרט ריינג', ללא תוספות ושינויים.
טסלה עובדת בצורה שונה מיבואני רכב "קלאסיים" – המכירה מתבצעת ישירות מול הלקוח, ואין התעסקות עם סוכנויות מקומיות. טסלה גם לא נוהגת לעדכן למה היא משנה את המחירים, כך שאנחנו לא ממש יכולים להבין את המקור לעליית המחירים הזו – אולי הקושי של טסלה להשיג מספיק סוללות בשביל כל הפרויקטים שהיא מריצה במקביל, דבר שבחברה כבר הודיעו שגורם לאיחור בהגעה של הטסלה סמי והטסלה רודסטר, קשור לנושא.