fbpx

תעמוד בביקוש? טסלה מייצרת בגרמניה 1000 מודל Y בשבוע

למרות הציוץ המברך של מאסק, היעד מגיע באיחור של כחודשיים מהיעד המקורי שנקבע לחודש אפריל.

כמו כל שאר העולם, בכל תחומי הצריכה, גם טסלה נמצאת בבעיית אספקה קשה, עם זמן המתנה של שנה ויותר לדגמים מסוימים. אילון מאסק הודיע בעבר שהוא שוקל לעצור את ההזמנות לדגמים חדשים עד יעבור זעם. 

בתוך כל הכאוס הזה, בטסלה גם חוגגים הצלחות, ולאחרונה צייץ מאסק שהמפעל של טסלה בגרמניה, הג'יגהפקטורי שממוקם בסמוך לעיר ברלין, הגיע ליעד של 1,000 יחידות בשבוע, או כ-50,000 יחידות בשנה. מדובר בעיקר במודל Y בגרסת הפרפורמנס.

רוצים לקבל את כל העדכונים על טסלה ועל רכבים חשמליים בארץ ובעולם ישירות לנייד? הצטרפו לערוץ EV Magazine בטלגרם

השמחה היא שמחה, אבל היא חלקית, מכיוון שמדובר באיחור של כמעט חודשיים בהשגת היעד של אלף מכוניות בשבוע. יעד שהחברה תתכנה להשיג, לפחות מבחינת מאסק בחודש אפריל האחרון.

טסלה מודל Y אדומה נוסעת על כביש
טסלה מודל Y

בהמשך, צפויות לצאת את שערי המפעל גרסאות נוספות וקצב הייצור אמור לעלות, את ה-50 אלף רכבים בשנה.

אחד הגורמים המרכזיים לעיכוב בייצור היא המלחמה הקשה בה מעורבות רוסיה ואוקראינה, שמשפיעות בצורה כזו או אחרת על מרבית מדינות אירופה.

כמו כל משקיע טוב, גם מאסק יודע שצריך לפזר את תיק ההשקעות ולא לשים את כל הכסף על מנייה אחת – כך גם מפעלי טסלה שמפוזרים בכמה מיקומים על הכדור – ג'יגה פקטורי ברלין הוא המפעל הרביעי של יצרנית הרכבים החשמליים והוא מצטרף לשני מפעלים שמתחזקת טסלה בארה"ב ואחד בסין. 

צפו בסרטון שהתפרסם לאחרונה, שמציג את ג'יגה ברלין ממעוף הרחפן >>

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button