המגאן החשמלית החדשה עושה שימוש בפלטפורמת CMF-EV המודולרית ששייכת לשלושת היצרנים – רנו-ניסאן-מיצובישי, עליה מתבססים דגמים נוספים ממותגים אלו, שחלק מהם כבר נחשף וחלק ייחשף בעתיד.
עם הופעתם של עוד ועוד רכבים חשמליים אנחנו עדים לתופעה בהתהוות – הגרילים מתחילים להיעלם מהעולם, ואת מקומם תופסות בדרך כלל תצוגות LED מרשימות או שקעי טעינה. כך גם במקרה של ה-eVision קונספט, שמציגה חזית מעוצבת עם תאורה מרשימה.
המראה של המגאן eVision קונספט בהחלט מרשים ועם זאת, עדיין לא ברור אילו מאפיינים עיצוביים תשמר גרסת הייצור הסדרתי. אנחנו מקווים שלפחות חישוקי ה-20 אינץ' הגדולים והידיות החשמליות שנשלפות אוטומטית כאשר הנהג או הנוסע מתקרבים – יישמרו.
המגאן החשמלית כוללת סוללה בנפח 60 קוט"ש (הכי דקה בתחום, לפי רנו), מנוע חשמלי יחיד המפיק הספק של כ-215 כ"ס ומומנט של כ-30 קג"מ. ברנו לא מצהירים על הטווח המדויק או על זמן הטעינה, אך טוענים כי גרסת הייצור הסדרתי של המגאן החשמלית תוכל להגיע מלונדון לניוקאסל (כ-450 ק"מ) בטעינה אחת. אם לבחון את הנתונים של הניסאן אריא (טווח נסיעה של כ-450 ק"מ בגרסת הבסיס) שעושה שימוש באותה הפלטפורמה, נראה שהתיאור שסיפקה רנו מסתדר די טוב.
מרנו נמסר שהמגאן eVision קונספט מוכנה ב-95% לייצור, ושמדובר בדגם ראשון מתוך ליין של דגמים חשמליים חדשים. עם בסיס גלגלים של 2,700 מ"מ, המגאן החשמלית החדשה תוכל לתת פייט ראוי ל-ID.3 של פולקסווגן.