פיג׳ו משחררת טיזר ראשוני ל-e-3008, הגרסה החשמלית של רכב הפנאי המוכר של המותג, והרכב הראשון של המותג שבנוי על פלטפורמה ייעודית לרכבים חשמליים. הרכב עדיין לא הושק באופן רשמי, ומה שפיג׳ו מספקת לנו הוא רק הצצה לעיצוב החיצוני של הרכב, יחד עם שדרוג של סביבת הנהג ובמערכת המולטמדיה החדשה של המותג ה-I-Cookpit.
למרות מעטה ההסוואה על הרכב, ניתן לראות מהתמונות כי הרכב מגיע בעיצוב עדכני יותר, שמזכיר רכב פנאי קופה (בדומה לסקודה אניאק קופה). המראה החדש של הרכב צפוי להפוך אותו ליעיל יותר (ואווירודינמי יותר) מרכב פנאי קלאסי, מה שצפוי להשפיע על הטווח לטובה, ולתת לרכב טווח נסיעה גבוה יותר.
גם פנים הרכב עובר שדרוג, עם מערכת ה-i-Cookpit החדשה של פיג׳ו. הרכב מצויד במסך רחב בגודל 21 אינטש, שנמתח מאיזור לוח המחוונים ועד למרכז הרכב והוא ישמש כלוח המחוונים, מערכת הניווט ומערכת המולטמידה של הנהג.
מתחת לפתח האוורור במרכז הרכב נמצא מסך קטן המאפשר לנווט בין הפונקציות השונות של מערכת המולטימדיה, ולצידו בורר מצבי הנהיגה וכפתור הפעלה וכיבוי של הרכב. ההגה שומר על המראה הקטום, והחלק הקדמי ופנים הדלתות מכוסים בחומר עשוי בד.
פלטפורמה חדשה, טווחי נסיעה חדשים
הפיג׳ו e-3008 הוא הדגם הראשון מבית המותג שבנוי על הפלטפורמה החשמלית החדשה של סטלנטיס, חברת האם של מותג פיג׳ו, שפותחה במסגרת התוכנית של החברה להאיץ את המעבר לרכבים חשמליים, ולהגיע לנייטרליות פחמנית.
ה-e-3008 יתבסס על הפלטפורמה הקרויה STLA Medium, פלטפורמה המיועדת לרכבים בגודל בינוני כפי שניתן להבין משמה, והוא צפוי לאפשר טווח נסיעה של עד 700 קילומטרים לטעינה. בנוסף הרכב יושק עם שלושה סוגי הנעה, בינהן גם הנעה כפולה. מדובר בשדרוג משמעותי ביחס לרכבי המותג החשמליים כיום, שמציעים טווחי נסיעה שנעים באיזור ה-300+ קילומטרים, והנעה קדמית בלבד.
בהמשך הדרך צפויה להגיע גם גרסה כל-חשמלית של ה-5008 הגדולה יותר, שגם היא מבוססת על אותה הפלטפורמה, וצפויה להציע טווחי נסיעה ומערכת הנעה דומים ל-e-3008.