fbpx

קיה חושפת EV6 מעודכן

קיה EV6, רכב הקרוסאובר החשמלי המעוצב מוצג מחדש עם סוללה מוגדלת ועיצוב רענן.

שלוש שנים מאז שנחשף לראשונה ומאות אלפי יחידות שנמכרו, קיה EV6, רכב הקרוסאובר החשמלי המעוצב של קיה מוצג מחדש עם כמה שינויים, עדכון חשוב לשנים הבאות.

כשה-EV6 ואחיו לפלטפורמה, יונדאי איוניק 5 (שניהם מתבססים על אותה פלטפורמת E-GMP) נחשפו לראשונה, הם הביאו איתם סוג של בשורה. גם מבחינת פלטפורמת ה-E-GMP בה שניהם עושים שימוש, וגם מהבחינה שאז היו משמעותית פחות דגמים חשמליים להתחרות איתם – היום התחרות הרבה יותר גדולה והיא מגיעה מכל כיוון – סין ואירופה ואפילו יפן ובקיה חייבים לעדכן אם הם רוצים להישאר בעניינים.

רוצים לקבל את כל העדכונים על רכבים חשמליים בארץ ובעולם ישירות לנייד? הצטרפו לערוץ EV Magazine בטלגרם

והם אכן מעדכנים – עם דגמים חדשים שהושקו כבר כמו קיה EV9 וכאלו שעוד יושקו בזמן הקרוב כמו ה-EV5, ה-EV4 וה-EV3 שנחשף לא מזמן, אבל גם לקיים מגיע.

הכירו את הקיה EV6 המעודכן

קיה EV6 גרסת 2025

הדבר הראשון שבולט ב-EV6 החדש הוא העיצוב החיצוני, ששומר על אותם קווים כלליים אבל בבירור יותר מהוקצע, שינוי שבולט בעיקר בחלקו הקדמי של הרכב. אנחנו אהבנו את הפנים החדשות של הקיה EV6… ואתם?

סוללת ה-77.4 קוט"ש של הקיה EV6 היוצא מוחלפת באחת מוגדלת לנפח של 84 קוט"ש, מה שבא לידי ביטוי בעלייה קלה בטווח הנסיעה של 19 ק"מ, מ-475 ק"מ ל-494 ק"מ, בגרסת ההנעה האחורית לונג ריינג'.

יכולות הטעינה המהירות של הקיה EV6 נותרו בעינן – בעמדת טעינה אולטרה-מהירה בהספק של 350 קילוואט, תטען סוללת הקיה EV6 מ-10% ל-80% בתוך כ-18 דקות.

מבט אחורי על קיה EV6 החדשה

קיה EV6 מקבל עוד מספר עדכונים חשובים כמו כריות אוויר בצידי הרכב גם לנוסעים מאחור, קורות B מחוזקות, בולמי זעזועים מעודכנים לטובת נוחות נסיעה משופרת, סאונד מנוע מעודן יותר והרחבה של אפשרויות העדכונים דרך האוויר לפונקציות נוספות.

פנים הרכב וסביבת הנהג בקיה EV6

יש גם הגה חדש, זיהוי של טביעת אצבע, תצוגה עילית לנהג ומראה אחורית דיגיטלית. גרסת ה-GT-Line, שגם היא עברה עדכון, מקבלת פגוש בעיצוב הנבדל מזה של הגרסה הרגילה, גלגלי 20 אינטש בעיצוב חדש ועוד, ובסה"כ נראית ממש טוב לטעמינו בצבע הכחול הזה.

מבט צד על קיה EV6 גרסת GT-Line 2025 בצבע כחול
קיה EV6 GT-Line

בישראל נעים מחירי קיה EV6 בין 236,900 ש"ח לגרסת הנעה אחורית פרימיום, 253,900 ש"ח לגרסת הנעה אחורית פרימיום טופ ו-309,900 ש"ח לגרסת ה-GT Line כפולת המנועים. האם מחירו של הדגם יתעדכן לאחר מתיחת הפנים לכשיגיע? מה דעתכם?

מאמרים נוספים

תגובה אחת

  1. היי שלום לכולם. אני רפי והזמנתי את הרכב החדש הרכב נראה די טוב רמת ההרכבה פשוט מעולה אם כי הייתי מצפה לאכות חומרים יותר טובה אבל היום כל הרכבים שבדקתי עם חומרים באכות יותר גרועה הייתי מעדיף טסלה אבל אישתי אחרי 3 ניתוחים בגב וגם אני עם ארוע מוחי לא יכולים יותר לנהוג באופן קבוע ברכבים נמוכים שיהיה לכולנו בהצלחה ובריאות איתנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button