יונדאי איוניק 5, הקרוסאובר החשמלי של יונדאי הוא אחד הרכבים החשמליים שממנו יצאו הכי הרבה גרסאות. מלבד גרסאות ההנעה האחורית וההנעה הכפולה הרגילות, ליונדאי איוניק 5 יש גם כידוע את גרסת הביצועים של הדגם, היונדאי 5 N, עם 641 כ"ס ומערכת שמדמה סאונד של מנוע בעירה פנימית.
בחודש ינואר 2024 הוצג יונדאי איוניק 5 N בגרסת NPX עמוסת שיפורים, ביניהם ספוילר אחורי עצום. שלושה חודשים אח"כ הצטרף אליה גם גרסת eN1, גרסת מסלול שהוצגה בפסטיבל ה-N, אירוע של חטיבת רכבי הספורט של יונדאי. בחודש ספטמבר 2024 האיוניק 5 ירדה לשטח, עם גרסת ה-XRT שהציתה את הדימיון לחובבי הראלי וכעת ביונדאי מסמנים קהל נוסף, וחושפים את היונדאי איוניק 5 N DK – גרסה ספורטיבית המיועדת במיוחד לדריפטים.

האותיות DK הן ראשי תיבות ל-Drift King, מלך הדריפטים, הלא הוא נהג המרוצים היפני קֵאִיצ׳י סוּצ׳יָּה (Keiichi Tsuchiya), שנחשב בעיני רבים ביפן ובעולם לזה שהביא את הדריפטים אל המיינסטרים.
עם הספק של יותר מ-640 כ"ס ותאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש בפחות מ-3.5 שניות, ליונדאי לא באמת הייתה סיבה לשדרג את הביצועים של היונדאי איוניק 5 N, שמהווה את הבסיס לגרסה של מלך הדריפטים – אז הם פנו לטפל בכל מה שמסביב.
היונדאי איוניק 5 N DK מקבל תוספת של קיט חלקי קרבון הכולל ספוילר קדמי, "חצאיות" צד, ספוילר ועוד. היונדאי איוניק 5 N DK מקבל חישוקי 21 אינטש עם צמיגים רחבים יותר מאלו שמגיעים ביונדאי איוניק 5 N כמו גם מערכת בלימה משופרת.

אחד השדרוגים החשובים, מה שאמור לשפר את התנהגות היונדאי איוניק 5 N DK, במיוחד בפניות, הוא קיט הנמכה שמנמיך את הרכב ב-15 מ"מ ביחס ליונדאי איוניק 5 N. מלך הדריפטים העיד כי השינויים שקיבל היונדאי איוניק 5 N DK אמורים להביא לחוויית נהיגה "שלא תאמן".
מבחינת יונדאי, אין כוונה להפוך את היונדאי איוניק 5 N DK לדגם גלובלי – המכונית, שעושה כבוד למלך הדריפטים מיועדת לשיווק בדרום קוריאה, מדינת המוצא של יונדאי וביפן, מדינת המוצא של צוצ׳יה, בלבד.