fbpx

עד שהסייבטראק יגיע: האמר H1 חשמלי עם 600 כ"ס

סדנה קנדית לקחת את רכב השטח האגדי, והשתילה בו שני מנועים חשמליים של טסלה מודל S והתוצאה - לפניכם.

רכבים קלאסים שעברו הסבה לחשמליים זה לא דבר חדש – כבר ראינו דגמים מבית פורשה, יגואר, פורד, לנד רובר ועוד – חוזרים לחיים כרכבים חשמליים אבל את רכב השטח האגדי, האמר H1, שהפך לסימן ההיכר של צבאות המערב, עדיין לא ראינו בגרסה חשמלית.

רוצים לקבל את כל העדכונים על רכבים חשמליים בארץ ובעולם ישירות לנייד? הצטרפו לערוץ EV Magazine בטלגרם

האחראית על הפרויקט היא חברת North American Electric Vehicle הקנדית, הצצה קצרה באתר שלה מגלה שהיא עובדת על עוד כמה פרויקטים מעניינים של הסבה למנוע חשמלי ובין השאר פורשה 911 טארגה מודל 1968, פורשה 365C מודל 1965, פורד F1 מודל 1948 ועוד.

צביעה של גוף האמר לצורך חידוש של הרכב והסבתו לחשמלי

מה שעוד אפשרות לראות באתר, בגלריית התמונות של ההאמר, זה שלא מדובר באיזה פרויקט חפיף של הוצאת מנוע בעירה פנימית, שתילה של מנוע חשמלי והתאמת הרכיבים הרלוונטיים – אנשי North American Electric Vehicle פירקו את ההאמר H1, ממודל 1991 לגורמים – כולל צביעה מחדש של הגוף והשלדה, התקנת מושבי מרוצים, מסכי תצוגה דיגיטליים שבוודאי שלא היו קיימים בהאמר H1 המקורי, מערכת שמע וכמובן שני שקעים לכוסות של אייס קרמל לאטה במידה לארג' מדאנקן דונאטס – בהחלט סביר שנוכל לפגוש אותו שם ביום שבת או ראשון קיציים.

פנים הרכב של ההאמר החשמלי

החברה מהעיר אוליבר, שבמחוז בריטיש קולומביה, מציעה את ההאמר החשמלי במחיר של 100,000 דולר (אמריקאי), שכולל:

  • שני מנועים חשמליים של טסלה מודל S, שמפיקים יחד הספק של 600 כ"ס.
  • סוללת סטנדרט ריינג' שמייצרת טווח נסיעה של 240 ק"מ.
  • טעינה רגילה, ב-AC, כנראה ללא אפשרות לטעינה מהירה.
  • חישוקי 20 אינץ' עטופים בצמיגי 37 אינץ' קרביים לשטח.

לקוחות המעוניינים להגדיל את טווח הנסיעה, יוכלו להוסיף 20,000 דולר, ולקבל סוללות גדולות יותר, שמייצרות טווח נסיעה של כ-480 ק"מ.

כסף בצד – במה הייתם בוחרים, בהאמר H1 מוסב לחשמלי או בסייברטראק של אילון מאסק?

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button