כשחושבים על רכב חשמלי, השם הונדה הוא לא מהמותגים הראשונים שקופצים לראש. יצרנית הרכב היפנית לא הציגה יותר מידי דגמים חשמליים, למעט הדגם הונדה e, ונשכחה מעט מאחורה בהקשר זה.
אבל כעת אנחנו רואים ניצנים של שינוי עם חשיפתו של הפרולוג, רכב פנאי חשמלי ראשון מתוצרתה. הפרולוג מעוצב בשפת העיצוב אותה הונדה מכנה כ-Neo-Rugged – אנחנו לא בטוחים מה זה אומר באמת, אבל וואלה, זה נראה לא רע.
הפרולוג פותח בשיתוף עם ג'נרל מוטורס, מה שאומר שהוא עושה שימוש באותה פלטפורמת אולטימום בה עושה שימוש עוד רכב פנאי חשמלי אחר שאמור להגיע לשווקים בקרוב – הבלייזר החשמלי של שברולט. צמד רכבי הפנאי החשמליים אמורים לחלוק מימדים דומים.
מלבד זאת, הונדה לא נידבה המון פרטים על הפרולוג, ורב הנסתר על הגלוי – אין לנו פרטים על טווח הנסיעה או הספק הטעינה וגם לא על רמות גימור כאלו ואחרות שאולי הוא יוצע בהן.
בסיס הגלגלים של הפרולוג עומד על 3,093 מ"מ, וכד לקבל מושג על מימדיו, נוכל להשוות אותו לאיוניק 5 שאותו אתם ודאי כבר מכירים, בסיס הגלגלים של השני עומד על כ-3000 מ"מ.
בהונדה לא בונים על ג׳נרל מוטורס לטווח הארוך, ומתכננים סדרה של רכבים חשמליים שתעשה שימוש בפלטפורמה שיוצרה אין-האוס. המהלך הזה צפוי לקרות ב-2026, שנתיים אחרי תחילת המכירות של הפרולוג לשוק האמריקני, שמתוכנן ל-2024.