לב.מ.וו יש את דגמי ה-M, למרצדס יש את דגמי ה-AMG וליונדאי יש את דגמי ה-N – למותגי הרכב המובילים יש חטיבות ביצועים ועכשיו גם ג'נסיס רוצים – ומשיקים את חטיבת הביצועים מאגמה (Magma). ג'נסיס הכריזה על חטיבת הביצועים החדשה של בתערוכת הרכב של ניו יורק לשנת 2024 וחשפה את גרסת המאגמה של ה-GV60, הקרוסאובר החשמלי.
בגרסה הרגילה שלו, ג'נסיס GV60 מבוסס על אותה הפלטפורמה בה עושים שימוש רכבים גמו יונדאי איוניק 5 של יונדאי וה-EV6 של קיה, ומציע ביצועים דומים. גרסת המאגמה של ה-GV60 עדיין נשענת על פלטפורמת ה-E-GMP אבל צפויה להציע ביצועים משודרגים באופן משמעותי, דומים לאלו של האיוניק 5 N, מה שאומר הספק של כ-650 כ"ס, תאוצה ממצב עמידה לנסיעה במהירות של 100 קמ"ש בתוך כ-3 שניות ועוד.
הג'נסיס GV60 מאגמה מציעה עשרות מאפיינים עיצוביים שמבדלים אותו מהגרסאות הרגילות של ה-GV60 עם פגושים, גלגלים, קליפרים כתומים, גוף "מנופח" מעט וגם ספוילר גדול. אפרופו ספויילר – בג'נסיס לא חושפים ולו טפח מן העיצוב הפנימי של ה-GV60 מאגמה ומשאירים את זה כהפתעה.
לג'נסיס GV60 צפויה תחרות לא פשוטה עם מתחרים מבית – כמו היונדאי איוניק N, הקיה EV6 GT וגם מחוץ – אנחנו מדברים על הפורד מוסטנג מאך E GT פרפורמנס וכמובן על טסלה מודל Y, רכב הפנאי החשמלי הנמכר בעולם, שגרסת הפרפורמנס שלו, מאיצה מ-0 ל-100 קמ״ש בתוך כ-3.5 שניות בלבד.
בג'נסיס לא הסגירו פרטים טכניים על הדגם, כך שנכון לכתיבת שורות אלו, כל הנכתב הוא בגדר השערה בלבד.