fbpx

ג'נסיס חושפת גרסת ביצועים ל-GV60 

רכב הפנאי החשמלי של מותג היוקרה הקוריאני מקבל טוויסט ספורטיבי.

לב.מ.וו יש את דגמי ה-M, למרצדס יש את דגמי ה-AMG וליונדאי יש את דגמי ה-N – למותגי הרכב המובילים יש חטיבות ביצועים ועכשיו גם ג'נסיס רוצים – ומשיקים את חטיבת הביצועים מאגמה (Magma). ג'נסיס הכריזה על חטיבת הביצועים החדשה של בתערוכת הרכב של ניו יורק לשנת 2024 וחשפה את גרסת המאגמה של ה-GV60, הקרוסאובר החשמלי.

בגרסה הרגילה שלו, ג'נסיס GV60 מבוסס על אותה הפלטפורמה בה עושים שימוש רכבים גמו יונדאי איוניק 5 של יונדאי וה-EV6 של קיה, ומציע ביצועים דומים. גרסת המאגמה של ה-GV60 עדיין נשענת על פלטפורמת ה-E-GMP אבל צפויה להציע ביצועים משודרגים באופן משמעותי, דומים לאלו של האיוניק 5 N, מה שאומר הספק של כ-650 כ"ס, תאוצה ממצב עמידה לנסיעה במהירות של 100 קמ"ש בתוך כ-3 שניות ועוד.

הג'נסיס GV60 מאגמה מציעה עשרות מאפיינים עיצוביים שמבדלים אותו מהגרסאות הרגילות של ה-GV60 עם פגושים, גלגלים, קליפרים כתומים, גוף "מנופח" מעט וגם ספוילר גדול. אפרופו ספויילר – בג'נסיס לא חושפים ולו טפח מן העיצוב הפנימי של ה-GV60 מאגמה ומשאירים את זה כהפתעה.

מבט קדמי על גרסת ביצועים של ג׳נסיס GV60 מאגמה

לג'נסיס GV60 צפויה תחרות לא פשוטה עם מתחרים מבית – כמו היונדאי איוניק N, הקיה EV6 GT וגם מחוץ – אנחנו מדברים על הפורד מוסטנג מאך E GT פרפורמנס וכמובן על טסלה מודל Y, רכב הפנאי החשמלי הנמכר בעולם, שגרסת הפרפורמנס שלו, מאיצה מ-0 ל-100 קמ״ש בתוך כ-3.5 שניות בלבד.

בג'נסיס לא הסגירו פרטים טכניים על הדגם, כך שנכון לכתיבת שורות אלו, כל הנכתב הוא בגדר השערה בלבד.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button