fbpx

רנו מגאן החשמלי נחשף כקרוסאובר עם טווח נסיעה של 450 ק"מ

המגאן E-TECH החדש חולק את הפלטפורמה החשמלית עם הניסאן אריא, עם סוללה קטנה יותר

רנו מגאן הגיח לעולם בשנת 1995 כרכב משפחתי / רכב לצעירים, וחלקנו ודאי זוכר גם את גרסאות הקופה קצוצות הזנב – כעת, הרכב המשפחתי הצרפתי נולד מחדש כקרוסאובר חשמלי. בדומה לאריא, רכב הפנאי החשמלי המאד מסקרן של ניסאן, גם המגאן של רנו נבנה על בסיס פלטפורמת ה-CMF-EV החשמלית. 

וכאן, פחות או יותר, נגמר הדמיון בין שני הרכבים. בניגוד לאריא, שחמוש בסוללת 87 קוט"ש, למגאן יש רק 60 קוט"ש צנועים יחסית, מה שמספיק, על פי תקן WLTP, ל-450 ק"מ. הגרסה הבסיסית של המגאן (בהנחה שיהיו עוד בהמשך) היא בעלת מנוע קדמי בלבד, שמפיק הספק של כ-214 כ"ס.

רוצים לקבל את כל העדכונים על רכבים חשמליים בארץ ובעולם ישירות לנייד? הצטרפו לערוץ EV Magazine בטלגרם

מהירות הטעינה לא ידועה, אך ברנו כן הסכימו לספר שהמגאן החשמלי מצויד במטען 11 קילוואט, ומתאים להספק טעינה מירבי של 130 קילוואט.

קדמת הרכב של הרנו מגאן E Tech בצבעים שחור וצהוב

אתם בוודאי זוכרים שלפני כמה חודשים הציגה רנו את המגאן e-Vision, במהלך מקדים שהיווה הכנה לדבר האמיתי – אז חשבנו שמגאן החשמלי יישאר האצ'בק משפחתי, אבל עם חשיפתן של התמונות החדשות, ברור שמדובר ברכב גדול יותר. למעט החישוקים הגדולים של גרסת הקונספט (שמקנים לה מראה לא רע בכלל, אם לומר את האמת) ניתן למצוא דמיון ברור במראה בין שתי הגרסאות.

פרטים רבים על מערכות הבטיחות או האבזור, אין – זו לא ממש השקה רשמית של הרכב ואפשר להבין זאת מן התמונות בהן מופיעה גרסת הייצור המקדים לבושה בכיסוי "הסוואה", אבל כן ניתן לראות שכיאה לסטנדרט הנוכחי ברכבים חשמליים, גם המגאן E-TECH מצויד בשני מסכי תצוגה גדולים – אחד מרכזי ואחד לנהג.

נכון לימים אלו, המגאן החשמלי עדיין נמצא במבחנים – וצפוי להגיע לשווקים לקראת אמצע-סוף 2022.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button