כשג'יפ חשפה לראשונה את האוונג'ר, הראשון מבין שלושה דגמים חשמליים שיצרנית רכבי השטח המיתולוגית תייצר ותשווק בשנים הקרובות, אנחנו יודעים שהוא היה נראה לנו עירוני כזה ודי "חלבי" בכל מה שקשור לשטח אבל כנראה שאת הד.נ.א של המותג הכי מוכר בתחום השטח אי אפשר למחוק כל כך מהר.
ומה ששינה את דעתנו הן התמונות שאתם רואים, בהן מופיע האוונג'ר בגרסת שטח קרבית.
ג'יפ מתכננת למכור את האוונג'ר באמריקה כמובן וגם באירופה (ישראל?) וזה אמור לקרות כבר ב-2023. מדובר ברכב קטן וקומפקטי, אורכו הכולל עומד על כ-4,064 מ"מ, קטן יותר אפילו מדגם הרנגייד הקטן גם כך של ג'יפ.
ג׳יפ אוונג'ר מגיע מצויד במנוע חשמלי יחיד המפיק הספק של 156 כ"ס והוא מבוסס על פלטפורמת CMP המודולרית של סטלנטיס, חברת האם, בה עושה שימוש גם הפיג'ו e-2008.
במקרה של האוונג'ר, היא מגיעה מצוידת בסוללה בנפח של 54 קוט"ש שמפיקה טווח נסיעה משולב של כ-400 ק"מ וטעינה מהירה בהספק מקסימלי של 100 קילוואט שמביא את הסוללה מ-20% ל-80% בתוך כחצי שעה.
האוונג'ר נראה מוכן לשטח, עם צמיגים קרביים, פגושים מחוזקים, מרווח גחון של כ-200 מ"מ ומספר מצבי נהיגה לשלג, בוץ, חול ועוד.
במחיר המתאים, האוונג'ר יכול להפוך ללהיט – ג'יפ חשמלי קטן, עם יכולות שטח גבוהות, שיכול לשחזר את ההצלחה, רק באופן חשמלי, של מקביליו בעלי מנועי הבעירה הפנימית כמו למשל הסוזוקי סמוראי.