fbpx

DS מציגה את ה-E-TENSE PERFORMANCE

אב הטיפוס, שבפיתוחו השתתפה גם קבוצת המרוצים של המותג הצרפתי, מבוסס על שלדת קרבון וחמוש בשני מנועים חשמליים שמייצרים הספק של יותר מ-800 כ"ס.

מי שעוקב אחרינו באדיקות, יודע שבכל פעם שאנחנו מדברים על ספורט מוטורי חשמלי, אנחנו מציינים את העובדה שמעבר ליוקרה, במעורבות של היצרניות בליגות השונות יש אינטרס נוסף – זהו המקום בו אפשר לבחון  ולנסות כל מיני פיתוחים מעניינים, שבסוף מגיעים או לא מגיעים לכביש הציבורי.

יצרנית אחת כזו היא DS, שמעורבת בצורה משמעותית בפורמולה E – התאומה החשמלית של ליגת הפורמלה 1 שאותה כולם מכירים (מי מהאהבה לספורט מוטורי ומי מנטפליקס…)

רוצים לקבל את כל העדכונים על רכבים חשמליים בארץ ובעולם ישירות לנייד? הצטרפו לערוץ EV Magazine בטלגרם

"המותג ניצל את ההצלחה שלו באליפות ה-100% חשמלית כדי לתמוך במחקר ופיתוח של תחבורה ברת קיימא"

כך נמסר בהודעה של DS, בה הציג המותג את ה-E-TENSE PERFORMANCE – אב טיפוס לדגם שאמור להפוך בעתיד לספינת הדגל החשמלית של המותג היוקרתי.

 DS E-Tense Performance

ה-E-TENSE PERFORMANCE אמורה להתחרות עם רכבי על ויוקרה כמו גרסת הדרים של האייר של לוסיד (933 כ"ס, 832 ק"מ טווח, 170,000 דולר) או הטסלה מודל S פלייד (1,020 כ"ס, 633 ק"מ טווח, 134,000 דולר).

כדי לעשות את זה, היא מביאה אל השולחן פיצ'רים כמו שלדת קרבון, יחידת הנעה שמגיעה ישירות ממסלול המרוצים עם שני מנועים חשמליים שמפיקים יחד הספק של 600 קילוואט (כ-800 כ"ס) ועוד.

הסוללה יושבת בקייס ייעודי מקרבון-אלומיניום שתוכנן ועוצב על ידי DS PERFORMANCE – חטיבת הביצועים של היצרן. לדברי DS, הסוללה החדשנית, שפותחה יחד עם חברת TotalEnergies קומפקטית במיוחד ומאפשרת רמות מתקדמות של תאוצה ובלימה רגנרטיבית עוצמתית.

מבט קדמי על רכב הקונספט DS E-Tense Performance

על עיצוב הרכב אחראי סטודיו DS DESIGN שממוקם בעיר פריז, ובפנסים הקדמיים שאתם רואים בתמונות יש לא פחות מ-800 נורות LED. במקומם הקלאסי של הפנסים התקינו ב-DS שתי מצלמות חכמות שאוספות דאטה שמשודרת לנהג במהלך הנסיעה.

צבע הרכב מיוחד גם הוא – Beetle-Effect גורם לכך שהצבע יכול להשתנות בין זוויות שונות בהן בוחנים את הרכב.

מושבי Bucket ספורטיביים והגה שעוצב בהשראת רכבי הפורמולה E אמורים לספק תחושת נהיגה ספורטיבית לנהג ומערכת שמע FOCAL Utopia הותקנה כדי להשלים את חוויית הנסיעה. 

בחודש פברואר 2022 יתחיל ה-E-TENSE PERFORMANCE סדרה של מבחנים, כשאת ההגה תופסים, כל אחד בתורו, Jean-Éric Vergne ו-Antonio Felix da Costa שניצח את העונה השביעית של הפורמולה E עם קבוצת DS Techeetah – קבוצת המרוצים של היצרן שנמצאת בבעלות סינית.

עד שה-E-TENSE PERFORMANCE יהיה זמין לרכישה בגודל אמיתי, מתכננים להציע ב-DS גם שתי גרסאות NFT – נכס אומנות קריפטוגרפי יחיד מסוגו של הרכב, שיצאו למכירה פומבית בקרוב.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button