fbpx

טסלה סייברטראק יוצא לסיבוב, עם אילון מאסק מאחורי ההגה, צפו בסרטון

הפתעה בג'יגה-פקטורי בטקסס - הבוס בא לביקור בגרסת הקונספט של הטנדר החשמלי

עם צמיגי שטח קשוחים, גוף מתכתי עירום כמעט לחלוטין ובלי מראות – אילון מאסק ביקש לראות מקרוב כיצד מתקדמות עבודות ההקמה של מפעל הענק של טסלה בטקסס, ה'ג'יגהפקטורי', ואיזו דרך ראויה יותר לעשות את זה מאשר להגיע באמצע יום העבודה עם הקונספט הכי מעניין של יצרנית הרכבים החשמליים, הרכב עם אחד השמות המגניבים ביותר שיש, הסייברטראק… 

הרכב משך התעניינות עצומה (יותר ממאסק עצמו אפילו), ומה הפלא? מדובר ברכב עם עיצוב עתידני, ללא ספק אחד המעניינים שנראו פה בשנים האחרונות – הסייברטראק של טסלה נראה יותר כמו רכב חלל מאשר טנדר עבודה. 

התמונות שצולמו במהלך הביקור המפתיע (אילו בהיחבא ואילו באישור) מספקות לנו עוד הצצה אל המראה החיצוני של הטנדר החשמלי, אך חשוב מכך – אל תא הנוסעים – בו ניתן לראות את הגה ה-'Yoke' המפורסם שמגיע מהטסלה רודסטר – עוד פרויקט שאפתני שחובבי טסלה בפרט וחובבי רכב חשמלי בכלל מחכים כבר לראות על הכבישים. ניתן לראות שגם בסייבטראק, בדומה לדגמים האחרים שלה, טסלה שומרת על עיצוב מינימליסטי ביותר – עם מסך תצוגה מרכזי גדול – וזה הכל בערך. 

רוצים לקבל את כל העדכונים על טסלה ועל רכבים חשמליים בארץ ובעולם ישירות לנייד? הצטרפו לערוץ EV Magazine בטלגרם
טסלה סייברטראק ליד הג׳יגהפקטורי בטקסס ארצות הברית
טסלה סייברטראק (קרדיט: ice__nine / Reddit)

אז מתי נזכה לראות את הטנדר החשמלי של טסלה עולה על הכביש? 

לפי אילון מאסק, הדרישה לסייבטראק כל כך גדולה, והיא עוברת בהרבה את ההערכות המקוריות של החברה. פיילוט הקדם-ייצור מתוכנן לצאת לדרך כבר השנה, אך עדיין לא ברור מתי ואם זה אכן יקרה. בכל מקרה, עוד לפני הסייברטראק, הדגם הראשון לעלות על פס הייצור במפעל החדש בטקסס יהיה הטסלה מודל Y – מהלך שיעזור לטסלה, שכבר עכשיו שוברת את שיאי המכירות, להגדיל את כח הייצור אף יותר. 

מאמרים נוספים

9 תגובות

  1. אני חושב שכדאי לצבא שלנו לקנות כאלה, זה משוריין, זה גם חצי ג'יפ וזה פשוט נראה כמו רכב צבא, וזה עם 6 מושבים

    1. הצבא שלנו יכול לייצר לעצמו דברים מטורפים אף יותר אבל השחיתות הממשלתית והצבאית מונעים את התקדמות הצבא בכמה רמות מעבר לשוער.

  2. אחרי התאונה הקטלנית והטסלה שנשרפה…לא הייתי מתעסקת עם זה

    1. כמו שכבר מישהו אחר ענה פה – הרכב לא היה על אוטופיילוט כמו שחלק טוענים, זו הייתה אשמת הנהג אבל עדיין לא ברור מה הלך שם.
      בנוסף לכך שהאנשים נכנסו במהירות גבוהה לתוך העץ – את חושבת שעם רכב אחר היית שורדת? דווקא הייתי אומר שהפוך, במקרה התחילה שם שריפה, אבל דווקא על פי בדיקות הבטיחות של ממשלת אמריקה – רכבי טסלה הם הרכבים הכי בטוחים שאפשר לקנות היום. את יכולה לראות אנשים שעברו תאונה עם הרכבים האלה לפעמים ב100 קמ"ש ואז פשוט יוצאים מהרכב עם חבלות קלות מאחר והמכונית בנויה כך שכל השוק עובר מסביב לנהג ולא פוגע בו.

      ובנוסף לכך שעוד משהו חשוב – זה סתם חרטא שהרכב עלה באש שעות, תוך כמה דקות בודדות כבר כיבו את האש ופשוט הסוללות היו צריכות להמשיך לעבור קירור כי היו להן קצת תגובות כימיות, אבל ממש לא הייתה אש במשך שעות כמו שטענו בחדשות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button