fbpx

טסלה משחררת הצצה למעבדת הריסוק (Crash Lab) של החברה

טסלה שחררה סרטון שמראה הצצה למעבדת הריסוק של החברה בפרימונט שבקליפורניה, שבה הם בוחנים את עיצוב הרכב וכיצד מערכות הבטיחות מתפקדות בזמן תאונה או ריסוק.

המעבדה כוללת מסילה באורך של מעט יותר ממאה מטרים עם כבל פלדה המחובר למערכת הנעה, בעת מבחן ריסוק מחברים את הרכב לכבל הפלדה והניסוי נשלט על ידי מערכת ההנעה של המעבדה.

ג׳אראד, אחד המהנדסים בסרטון מסביר כי לפני ייצור אב-טיפוס פיזי לצורך שימוש במעבדה – מתבצעות אלפי סימולציות ממוחשבות מבוססות על מודלים מתמטיים שמדמים את הפיזיקה של הריסוק.

הדגם האחרון של החברה שנכנס לייצור, הטסלה מודל 3, קיבל ציונים גבוהים מאוד במבחני הבטיחות ומבחני הריסוק של ה-EuroNCAP וה-NHTSA. חלק הודות למבנה הרכבים החשמליים בהם הסוללות ממוקמות בתחתית הרכב, מה שמונע התהפכות של הרכב במקרים רבים, וחלק הודות למערכות הבטיחות האקטיביות שפותחו בחברה.

מעבר לחדשנות של החברה שמנסה לגמול את עולם הרכבים מדלק, טסלה גם מנסה להוכיח כי הרכבים שלה בטוחים יותר מהרכבים הסטנדרטיים.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button