בסדנת סקראבו וינטאג' (Scarbo Vintage) הקליפורנית שהוקמה על ידי ג'ו סקראבו, לוקחים אגדות מוטוריות ומעניקים להן טאץ' שהופך אותן לעוד יותר נחשקות ממה שהן גם ככה. כעת, לאחר שיצרו שני פרויקטים של רכבים העושים שימוש במנועי בעירה פנימית, הגיע הזמן של סקראבו להציג פרויקט חשמלי ראשון מתוצרתם – הכירו את ה-SV Rover.
בשונה משני הדגמים הקודמים שלהם שמיועדים לנהיגה על אספלט, ה-SV RSR שמבוסס על פורשה 911 ומחירו 935,000 דולרים וה-SV F1 שמבוסס על הפרארי 312 ממודל 1967 ומחירו 250,000 דולרים, ה-SV Rover שנראה כמו הגרסה הקיצונית ביותר של הלנד רובר דיפנדר שיוצרה אי פעם, מיועד גם לנהיגה בשטח.
ואנחנו אומרים גם לשטח כי כן, ה-SV Rover הוא מה שנקרא סטריט-ליגל, מורשה לנוע גם על הכביש הציבורי. אתם רואים את עצמכם אוספים את הילד מהגן או יוצאים לקניות בסופר עם אחד כזה? אנחנו כן.
על פי הסדנה, ה-SV Rover זמין גם בגרסה חשמלית וגם בגרסה עם מנוע בנזין V8 מוגדש ובהנעה אחורית או הנעה כפולה. "אנו נרגשים לחשוף את הרכב המהפכני הזה, המשלב את הנוסטלגיה של עיצוב בריטי קלאסי עם שרירים וטכנולוגיה אמריקאית מודרנית כדי לספק חווית נהיגה מעבר לכל דבר".
מתחת לגוף רכב השטח הקרבי, שעשוי מאלומיניום וקרבון, שוכנים להם מנועים חשמליים בהספק של 750 קילוואט (כ-1000 כ"ס) וסוללה בנפח של 75 קוט״ש – מעבר לכך לא פרסמה החברה שום פרט לגבי הביצועים, טווח הנסיעה או מהירות הטעינה – אבל תסתכלו על רכב השטח הזה – האם זה באמת משנה?!
ה-SV Rover מצויד במערכת מתלים משובחת, בלמים של ברמבו, מרווח גחון נדיב וצמיגי שטח קרביים במידה 40 אינץ' – כל מה שצריך בשביל לתקל בהצלחה אתגרי שטח רציניים.
ואנחנו לא יכולים שלא לחשוב על הדבר הכי מתבקש שיש – מרוץ ראש בראש בשטח בין ה-SV Rover לפורד F-150 לייטנינג סוויצ'גיר, גרסת השטח הקרבית של הטנדר החשמלי של פורד.
והמחיר של ה-SV Rover? רק 1.5 מיליון דולרים – שווה לכל נפש! אנחנו נמשיך לחלום ונחכה שאחד משומש כזה יגיע ללוחות רכבי היד השניה.
הכי משנה זה הטווח.
עם כזה הספק, ובטריה של 75 קוטש, הטווח של הדבר הזה יהיה פחות מ100 קמ.
לא מכיר תחנות טעינה באמצע המדבר.
מה שמשאיר אותו כרכב מרשים לאיסוף הילד מהגן.
רק סייברטראק