fbpx

יגיע לישראל? סאנגיונג מציגה קורנדו חשמלי

היצרנית הקוריאנית הודיעה בשבועות האחרונים כי היא מתחילה לייצר את הרכב החשמלי הראשון שלה.

נדמה כי סאנגיונג הסתובבה כאן בישראל מאז ומתמיד, אבל אף פעם לא משכה תשומת לב מיוחדת. המותג הקוריאני נתפס כזול ולא הכי איכותי, אך נדמה כי בשנים האחרונות נעשה מאמץ לשפר את התדמית הזו, עם דגמי הקורנדו והרקסטון החדשים.

אך כמובן שלא התכנסנו כאן כדי לדבר על צמד רכבי פנאי קוריאניים, אלא על הדגם החדש במשפחה, הקורנדו ה-E-MOTION החשמלי, אותו החלה החברה לייצר לאחרונה.

רוצים לקבל את כל העדכונים על רכבים חשמליים בארץ ובעולם ישירות לנייד? הצטרפו לערוץ EV Magazine בטלגרם

הקורנדו החשמלי מצויד בסוללה בנפח 61.5 קוט"ש, שעל פי הדיווחים אמורה לייצר טווח נסיעה של 306 ק"מ (בגרסת 2WD) אם לא ברור על פי איזה תקן נקבע הנתון הזה. סאנגיונג אמנם הודיעה כי תתחיל לייצר את הקורנדו אך פרטים רבים חסרים, וכך מידע רלוונטי על זמן הטעינה לדוגמא – עדיין אין בנמצא.

על פי הדיווחים השונים, ההספק יעמוד על כ-190 כ"ס, וכמו כן יציע הקורנדו החשמלי מסך תצוגה ראשי בגודל 10.25 אינטש, והתאמה לנהיגה אוטונומית בדרגה 2.5 – אם זה נכון, זה בהחלט לא רע בהתחשב בג'יפון קוריאני שאמור להציע תג מחיר זול. 

העיצוב של הקורנדו החשמלי זהה במידה רבה לזהו של הדגם הרגיל בעל מנוע הבעירה הפנימית – ולמעט נגיעות של צבע כחול במראות ובפגוש הקדמי, ובגריל האטום – קשה למצוא הבדלים בין השניים. 

בין שלל הג'יפונים הסיניים החשמליים שנמכרים כאן – כמו ה-ZS EV של אמ-ג'י, הסרס 3, וה-GE3 של GAC יהיה נחמד לראות כאן עוד מתמודד קוריאני שיכנס לתחרות ויצטרף להיצע הדגמים החשמליים.

מעניין יהיה לראות אם הקורנדו החשמלי של סאנגיונג יגיע בעתיד גם לישראל, ומה יהיה מחירו.

(תמונת כתבה: אולם תצוגה של סאנגיונג, צילום: FotograFFF / Shutterstock.com)

מאמרים נוספים

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button