התשובה של טלקאר יבואנית קיה וסאנגיונג ל-MG של לובינסקי ול-GAC של אורון מוטורס. המותג הסיני נמצא בדרכו לישראל, עם משלוח ראשון של 100 יחידות של הג'יפון החשמלי שעונה לשם SERES 3. המותג שייך לקבוצת סוקון וקונצרן הרכב דונפנג.
ה-סרס 3 נמכר בגרמניה ובעוד מספר מדינות באירופה, וכעת עושה עלייה גם לארץ הקודש.
בליין של סרס ניתן למצוא מספר דגמים חשמליים, יוקרתיים יותר כמו ה-SF5 ו"ספינת הדגל", ה-SF7 (שגם נראית ממש טוב, יש להודות) אך בתור התחלה יגיע לכאן הדגם הבסיסי יותר כשהמטרה ברורה – הצבת מתחרה ראוי מול ה-MG ZS וה-GAC GE3 החשמליים.
הסרס 3 מצויד במנוע חשמלי יחיד בהספק של 120 קילוואט וסוללה בנפח 53 קוט"ש, שיספקו לנהג הישראלי טווח נסיעה של כ-300 ק"מ בתקן WLTP (מה שאומר שאנחנו צריכים לצפות לטווח "אמיתי" של כ-250 ק"מ). אם נציב לרגע את טווח הנסיעה של הסרס 3 אל מול אלו של ה-אמ-ג'י (262 ק"מ) וה-GAC החשמלי (309 ק"מ), הרי שנראה שכל שלושת הרכבים האלו "יושבים" פחות או יותר על אותה משבצת.
את הג'יפון הסיני ניתן להטעין בטעינה ביתית רגילה שתארך כ-8 שעות או בעמדת טעינה מהירה שתביא את סוללת הסרס 3 להיטען ל-80% בתוך חצי שעה בלבד.
הסרס 3 מציע בסיס גלגלים של 2,655 מ"מ, גובה של 1,650 מ"מ ומרווח גחון של 180 מ"מ – נתונים שאמורים לספק לו נוכחות בשטח – כמו שהנהג והנהגת הישראלים אוהבים.
מחיר רשמי ועוד פרטים עדיין אין – אבל אפשר להעריך שמחירו של הסרס 3 (המבוסס על רכב בעל מנוע בעירה פנימית) יהיה בטווח שבין 130,000-145,000 ש"ח, מה שיאפשר לו לעמוד בכבוד אל מול שני מתחריו שכבר נמכרים פה.
בטלקאר אמרו שבהמשך יגיעו גם דגמים חשמליים "טהורים" ארצה, כמו ה-SF5 – רכב פנאי יוקרתי ספורטיבי שבגרסה כפולת המנועים יציע הספק של מעל ל-650 כ"ס וסוללה בנפח 90 קוט"ש שתספק טווח נסיעה של כ-500 ק"מ. מחיר גרסה זו צפוי להיות גבוה בהרבה וליישר קו עם רכבי פנאי חשמליים יוקרתיים אחרים שנמכרים היום בישראל.