fbpx

רימאק חוגגת יום הולדת עם נבארה מיוחדת

החברה הקרואטית מציינת 15 שנות להקמתה עם גרסה מיוחדת של מכונית העל החשמלית שלה.

חופים, מבנים היסטוריים, פארקים, נופים, יקבים… אנחנו יכולים לחשוב על כל מיני דברים שעולים לנו בראש בהקשר של קרואטיה אבל רכבי על חשמליים? זה קצת פחות. לכן זה אפשר לומר שזה די מפתיע שאחת ממכוניות העל החשמליות הכי מפורסמות בעולם הרכב מגיעה אלינו דווקא מהמדינה הבלקנית.

ויש עוד הפתעות: בנוסף לעובדה שרימאק מחזיקה בלא פחות מ-55% מהבעלות על מותג רכבי העל הצרפתי בוגאטי, החברה הציגה לאחרונה את הוורנה, רכב "רובוטקסי" חשמלי ללא הגה ודוושות, מה שלרימאק יש עוד הרבה מה להציע חוץ ממכוניות על חשמליות.

רוצים לקבל את כל העדכונים על רכבים חשמליים בארץ ובעולם ישירות לנייד? הצטרפו לערוץ EV Magazine בטלגרם

רימאק, שנוסדה ב-2009 על ידי מאטה רימאק חוגגת השנה 15 שנים להקמתה ולכבוד החגיגה היא מציגה גרסת מיוחדת של הנבארה, שעדיין מחזיקה בשיא ההקפה המהירה ביותר במסלול נורבורגרינג בגרמניה.

רימאק נבארה גרסת 15 במסלול המירוצים נורבורגרינג בגרמניה

שיא המהירות שקבעה הרימאק נבארה במסלול מרוצים אחר, מוכר לא פחות, נשבר לאחרונה על ידי הסזינגר 21c האמריקנית. אממה, האמריקנית היא היברידית ככה שבעקרון, הנבארה היא עדיין המכונית החשמלית שמיוצרת בייצור סדרתי שמחזיקה בשיא ההקפה המהירה בגודווד.

אין ספק שלאבד שיא מהירות זה מבאס, אבל היי – איו כמו להכניס יותר מ-22.5 מיליון דולר לחשבון! ברימאק אומרים שבסדרת האניברסרי המיוחדת יהיו 9 יחידות בלבד – מחירה של כל אחת עומד על קצת יותר מ-2.5 מיליון דולרים.

רימאק נבארה גרסת 15 בצבע נחושת-מט בחלקו העליון של הרכב וגימור קרבון מבריק שחור בחלקו התחתון

הרימאק נבארה אניברסרי מגיעה עם צבע נחושת-מט מיוחד בחלקו העליון של הרכב כשהחלק התחתון מתאפיין בגימור קרבון מבריק, שילוב שמייצר ניגודיות שבהחלט תופסת את העין. צבע הנחושת הוא ללא ספק אחד מהמאפיינים שבולטים בגרסה מיוחדת זו של הרימאק נבארה, ממשיך מגוף הרכב אל הגלגלים ומשם אל תוככי תא הנוסעים המרשים של מכונית העל החשמלית.

הכסאות הקדמיים ברימאק נבארה 15 גם הם בצבעי נחושת ושחור

המספר 15 מופיע בלא מעט נקודות בגרסת האניברסרי המיוחדת של הרימאק נבארה: בצידי הרכב ליד הגלגלים, במשענות הראש של המושבים ובראשה של הקונסולה המרכזית המעוצבת, שם גם מופיע המספר הסידורי של הרכב. 

מתחת למעטה הנחושת-מט והקרבון, מדובר באותה רימאק נבארה, עם הספק של 1,914 כ"ס ותאוצה מ-0 ל-100 תוך 1.8 שניות.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button