fbpx

חמישה כוכבי בטיחות ל-MG ZS EV

ה-MG ZS EV, הרכב החשמלי הראשון של מותג MG (חלק מהתאגיד הסיני SAIC Motor), זכה לדירוג הבטיחותי הגבוה ביותר – חמישה כוכבים – במבחני הריסוק האחרונים של איגוד הבטיחות האירופאי, הידוע בשם NCAP.

משמעות הדבר היא שהרכב מצויד היטב באביזרי בטיחות ונחשב לרכב בטוח מאוד. הרכב שעבר מבחני ריסוק שונים, גילה עמידות טובה ומוצב ברמה גבוהה של רכבים אירופאיים, יפנים וקוריאניים. בין היתר, מבחני הריסוק בדקו מה קורה לנוסעים מבוגרים, לילדים, להולכי רגל וכיצד מתפקדות מערכות ההתראה המותקנות ברכב. בכל הקטגוריות הללו נרשמו מדדים גבוהים שבסופו של דבר העניקו לרכב את חמשת כוכבי בטיחות.  

חברת MG הגיבה על העניין: "מודל MG ZS EV הרשים בכל התחומים של המבחן של NCAP… כרכב הטכנולוגי המתקדם ביותר של החברה עד כה, ZS EV מביאה את הטכנולוגיה של הרכב החשמלי לקהל רחב יותר ומייצגת תקופה מרגשת בהיסטוריה של החברה. מערכות כמו בלימת חירום אוטונומית, זיהוי בשטחים מתים, מניעת סטייה מנתיב ובקרת שיוט משתנה, כולם חלק מהגורמים לכך שהרכב קיבל חמישה כוכבים."

מנהל המכירות והשיווק של חברת MG בבריטניה, דניאל גרגוריוס, אמר: "אנחנו נכנסים לפרק חדש בהיסטוריה של MG עם ה- ZS EV, כך שזה נעים לראות שהרכב החשמלי הראשון שלנו אי פעם עמד בדרישות הקשיחות של מבחני הריסוק של NCAP. איגוד NCAP מוערך בכל העולם, כך שהלקוחות יכולים להיות בטוחים שה- MG ZS EV הוא רכב חשמלי בטוח וכשיר למשפחות שלהם."

ה- MG ZS EV נחשב כיום לאחד הרכבים החשמליים הנמכרים ביותר בסין ובבריטניה. בחודש נובמבר האחרון, הרכב הגיע למקום החמישי במכירות בסין עם 3,687 רכבים ובבריטניה נמכרו למעלה מ-3,000 רכבים כאלה מאז החלו המכירות של הרכב ביולי האחרון. אין ספק שכעת, אחרי הדירוג הבטיחותי החדש, יעלו מכירות הרכב עוד יותר.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button