בשל מיעוט של עמדות טעינה מהירות בנגב ובדרך לאילת, טסלה צפויה להקים ארבע עמדות סופר מהירות במצפה רמון כחלק מההרחבה של רשת עמדות הטעינה של החברה. ייתכן שאלו יוקמו במקום העמדות המתוכננות בבאר שבע. בנוסף נראה שהעמדות המהירות באילת של החברה צפויות להפתח בקרוב.
נכון להיום יש מעט עמדות סופר-מהירות (150 קילוואט או יותר) בדרך לאילת, ועם הקפיצה במספר הרכבים החשמליים על הכביש מיעוט העמדות עלול להוות בעיה. מצד שני נראה שיש האצה בפריסת עמדות הטעינה המהירות, בנוסף לפריסה נוספת של עמדות רגילות בבתי מלון באילת. בין היתר במלונות דן, המלך שלמה, פתאל לאונרדו, פתאל הרודס, יו קורל ביץ׳ ויו-ספלש ריזורט בקיבוץ אילות.
התחנה החדשה של טסלה היא מתבקשת והמיקום שלה במצפה רמון יהיה נוח לנוסעים לאילת (בניגוד למיקום העמדות בקניון עזריאלי שנמצאת בלב הפקקים של המדינה). עם זאת העמדות של טסלה נגישות רק לבעלי רכבים של טסלה ובעלי רכבים חשמליים אחרים לא יוכלו להשתמש בעמדות האלו.
אנחנו מקווים שנראה יותר תחנות סופר-מהירות ממוקמות לאורך כבישי הנגב שפתוחות לכלל נהגי הרכב החשמלי, עם מספר עמדות מהירות בכל תחנה, כך שהמבלים באילת יוכלו לנסוע בראש שקט.
חוצפה
אם כן צריך לעשות שרכבי טסלה לא יוכלו להטעין בשאר העמדות
עד שלא יקימו עמדות הטענה מהירות בכל תחנת דלק, סך הרכבים החשמליים יהיה נמוך מאוד ביחס לשוק
נכון מאוד
קשקוש במיץ. כל הפואנטה של רכב חשמלי היא שלא צריך ״לתדלק״. הרכב נטען בלילה בבית ויש צורך בעמדת טעינה ״על הדרך״ רק בנסיעות ארוכות במיוחד (כמו לאילת). גם במקרה של נסיעה ארוכה, רכבי טסלה מכירים את מיקומי עמדות הטעינה ויודעים את מצב הסוללה ולכן כאשר מנווטים למרחק גדול הרכב מציע להוסיף עצירות טעינה מראש באופן אוטומטי לפי הצורך, כך שאין משמעות לריבוי מקומות הטענה, בטח שלא בכמות כמו של תחנות דלק.
בעל טסלה שנכנס לעמדת טעינה ציבורית יותר מפעמיים שלוש בשנה הוא חריג ביותר.
חח בוקר טוב באמת. יש גם 6 עמדות נוספות במתחם סופרצ'ארג'ר חדש בביג בעפולה.