fbpx

MG מארבל R תגיע לישראל במהלך השנה

מותג MG ייצא בקרוב עם עוד שני דגמים חשמליים מלאים, המארבל R, שמציע ביצועים יפים, וה-MG5, רכב פנאי חשמלי נוסף של המותג. לובינסקי, יבואנית MG בישראל, צפויה לשווק את המארבל R בארץ במהלך השנה.

הנתונים של המארבל R מראים שמדובר בדור חדש של רכבים חשמליים מבית המותג עם חשיבה קדימה. החל מהטווח שצפוי לעמוד על 400 קילומטרים לפי התקן, עיצוב חדשני, תא מטען קדמי, וגם הבחירה להוציא את הדגם בגרסה חשמלית בלבד.

אחרי שה-MG ZS EV הצליח להעיר קצת את שוק הרכבים החשמליים בישראל, שהיה רדום עד אז, והפך לרכב החשמלי הנמכר ביותר בארץ, נראה ש-MG מנסים לפרוץ קדימה עם דגמים חשמליים עדכניים שנועדו לתת פייט למתחרות מהמערב.

קדמת הרכב החשמלי MG מרבל R

מעבר לטווח נסיעה משודרג, גם מערכת ההנעה מצוידת בשלושה מנועים שמפיקים 212 קילוואט (288 כוחות סוס) – מנוע אחד בציר הקדמי, ושני מנועים לגלגלים האחוריים. מהירות טעינה גבוהה יותר גם בטעינה רגילה וגם בטעינה מהירה. בנוסף יש גם קירור אקטיבי לסוללה ומשאבת חום ששומרות על הסוללה של הרכב לאורך זמן.

רוצים לקבל את כל העדכונים על רכבים חשמליים בארץ ובעולם ישירות לנייד? הצטרפו לערוץ EV Magazine בטלגרם

העיצוב של המארבל R שונה מאוד ממה שראינו ב-MG ZS EV, והוא משדר חדשנות, העיצוב חוזר על אלמנטים שהופכים נפוצים ברכבים חשמליים, כמו ידיות שקועות, קדמת רכב נקייה, ופסי תאורה שמחברים את פנסי התאורה בקדמת ואחורי הרכב. פנים הרכב מצויד במסך גדול (כמעט 20 אינטש) שנמתח בשיפוע בין הנהג לנוסע הקדמי, ומתחתיו בורר מצבי הנהיגה.

פנים הרכב של הMG מרבל R עם מסך מולטמדיה גדול במרכז הרכב

פנים הרכב צפוי להיות מרווח עם בסיס גלגלים של 2,800, נפח תא מטען של 357 ליטרים, בנוסף לתא מטען קדמי בנפח של 150 ליטרים.

המארבל R מצטרף לבליץ של הרכבים החשמליים שמגיע אלינו מסין, והוא תוצאה של ההשקעה המסיבית של הממשל הסיני בקידום תחבורה חשמלית ועידוד של היצרניות הסיניות. היצרניות הסיניות עדיין לא כבשו את ישראל או אירופה, אך נראה שהן מתקדמות בצעדים גדולים בשנים האחרונות, והגל האחרון של הרכבים, כולל המארבל R מבית MG יכולים להעיד על כך.

 המחיר בארץ עדיין לא ידוע, אך המארבל R צפוי להיות בקטגורית מחיר שונה מה-MG ZS EV.

נתונים

  • מנוע: 212 קילוואט (288 כוחות סוס)
  • סוללה: 70 קוט״ש
  • טווח נסיעה: 400+ קילומטרים (WLTP)
  • טעינה מהירה: 125 קילוואט (טעינה עד 80% ב-30 דקות)
  • טעינה רגילה: 11 קילוואט
  • תאוצה: 4.9 שניות 0-100 קמ״ש (מהירות מירבית: 200 קמ״ש) 
  • נפח תא מטען: 357 ליטרים, תא מטען קדמי: 150 ליטרים
  • מימדים: אורך 4674 מ״מ, רוחב 1919 מ״מ, גובה 1618 מ״מ
  • בסיס גלגלים: 2800 מ״מ

הזווית שלנו

כרגיל, אנחנו מברכים על כל רכב חשמלי שמגיע לארץ. לובינסקי כבר הוכיחו שהם יודעים לשווק ולמכור רכבים חשמליים, ולתת שירות לנהגים שרוצים לעשות את המעבר לחשמל, כולל התקנת עמדות טעינה מהירות במרכזי השירות שלהם. נראה שהמארבל R החדשה לא מתפשרת בנתונים, והיא יכולה לתת פייט רציני לכמה מהמתחרות בארץ.

מאמרים נוספים

12 תגובות

  1. אם המארבל R צפוי להיות בקטגורית מחיר שונה מה-MG ZS EV זה כנראה לא יהיה זול יותר. טווח של 400 ק"מ על הנייר, כלומר, כ-300 ק"מ אמיתי, לא מצדיק יותר מ-160 אש"ח.

    1. לפי מה החלטת שלא שווה 160 אלף שח. הוא בעל מפרט טוב משל ionic5 למשל שעולה 186… לדעתי 190 אלך שח זה מחיר סביר. יעשו לך גם ב 60 תשלומים כך שלא תרגיש את זה…

    1. המחיר יהיה סביב 190 אלף שח. ישווק החל מנוב' או דצמ' ויגיע לארץ בינואר.

  2. יפה ,
    אך תא מטען ממש קטן,
    וחבל שלא הגדילו את בסיס הגלגלים כמו באיוניק 5 ועוד
    וכמובן טעינה מהירה 18דק,
    דרך אגב כל הנל ועוד הרבה באיוניק 5 ובקיה המקבילה שאמור להיות משווק בארץ בשנה הקרובה,
    והמלצה לאתר ,
    תעלו לפה את הסרטון איך קיה חשמלית עוקפת פורשה פררי ועוד

    1. הכל שאלה בכמה יתמחרו אותם.
      כי אם הם יהיו באותו מחיר של טסלה אני בספק שמישהו יקח קיה ולא טסלה.
      ( שאתה קונה טסלה גם יד שניה יש לך יכולת עתידית לשדרג את האוטו לאוטונומי מלא שתרצה מה שאין למתחרות כרגע).

    2. האמינות של האיוניק 5 מוטלת בספק גדול, הרבה לפני שהגיע לארץ. היה דיווח על זה שהאוטו התפוצץ או עלה באש כתוצאה מקצר עם הסוללה שלו. בקיצור שומר נפשו ירחק מיונדאי ולמען האמת גם הסינים לא מרגישים אמינים מספיק עם טכנולוגיות כאלה. מספיק לקבל רושם כזה מהבלאגן של סוללות של אופניים חשמליות ששומעים לא פעם אחת בתקופה האחרונה שהם מתפוצצים מטעינה רגילה..

      1. כמה שאתה צודק! כל המכוניות האלה וגם חשמליות – זה סכנת חיים!
        אין כמו סוסה עם עגלה…
        בעצם גם זה מסוכן..
        אז לא לנסוע – להתבצר בבית – זה הפתרון!!

    1. בואו נקרה לתינוק בשמו , התהליך שעשו ב 3008 והצלחתו הגדולה היא 0 מה שלובינסקי עשו עם Mg , לראיה זכו במותג של השנה !!! כל המותג מתנהל בצורה שונה משוק הרכב ובצניעות ״ נותן בראש ״ הדירות ב Mg ממש שונה ( לטסלה יש הרבה מה ללמוד מהם ) , היא נלחמים על כל לקוח גם במכירה , בהדרכה ובליווי לאורן זמן , רק שהשתן לא יעלה להם לראש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button