בג'יפ ממשיכים בתהליך "חשמול" המותג ואחרי שחשפו שני דגמים חשמליים ראשונים, את ג'יפ אוונג'ר החשמלי ואת הג'יפ וואגוניר S החשמלי, אנחנו מתבשרים כי נקבל בקרוב דגם חשמלי נוסף – הגרסה החשמלית של ג'יפ קומפאס, מהדגמים הקטנים יותר בליין המוצרים של המותג, האח הקטן של הג'יפ צ'ירוקי.
מי שעוד לא התחשמל הוא הג'יפ רנגלר, הדגם החשוב ביותר והנמכר ביותר של המותג האמריקני, שגרסאות הפלאג-אין שלו נמכרות בכמויות בכל העולם ובעיקר בצפון אמריקה. נראה שבג'יפ עדיין מחכים לרגע שיהיה הכי מתאים לעשות זאת בו.
הג'יפ קומפאס הוא רכב פנאי קומפקטי עם 5 מקומות ישיבה. מאז הוצג לראשונה בשנת 2006 עבר הג'יפ קומפאס שהפך לאחד מהדגמים הכי פופולריים של המותג האמריקני מספר מתיחות פנים וכעת הגיע זמנו להפוך לחשמלי. החשיפה של הג'יפ קומפאס החשמלי מגיעה במסגרת חידוש נוסף שהדגם עבר, הפעם לרגל שנת 2025, והוא צפוי להיות זמין גם בגרסאות פלאג-אין וגרסאות בנזין.

השרטוט שפרסמה סטלנטיס, חברת האם של ג'יפ, מהווה חשיפה ראשונה וראשונית של הג'יפ קומפאס החשמלי החדש, כשהחשיפה הרשמית עוד רחוקה. ג'יפ קומפאס החשמלי צפוי להגיע קודם כל לאירופה (ובתוך כך גם לישראל) בשנת 2025 ורק אח"כ, בשנת 2026, גם לשוק האמריקני. בסטלנטיס קבעו שהדגם הקטן יותר, ג'יפ אוונג'ר החשמלי, קטן מידי לשוק האמריקני, והחליטו להשאיר אותו באירופה.
החשיפה הרשמית עוד רחוקה וכך גם הפרטים המעניינים – נכון לכתיבת שורות אלו אין בידינו מידע לגבי הביצועים הצפויים. מה שכן אפשר להעריך זה שהג'יפ קומפאס החשמלי יעשה שימוש בפלטפורמת ה-STLA מדיום של סטלנטיס.
פלטפורמת ה-STLA של סטלנטיס, פלטפורמה ייעודית לרכבים חשמליים, זמינה ב-3 גדלים: סמול, מדיום ולארג'. בווריאציה הקטנה ביותר שלה, מהווה הפלטפורמה החשמלית של סטלנטיס בסיס לרכבים כמו הסיטרואן e-C3, בווראציה הבינונית ניתן למצוא עליה דגמים כמו פיג'ו e-3008 ובווריאציה הגדולה שלה מאכלסת הפלטפורמה דגמים כמו הג'יפ וואגוניר S.
ג'יפ הוא כנראה בין מותגי הרכב הכי אמריקניים בתעשייה אבל הג'יפ קומפאס החשמלי צפוי להיות מיוצר ביעד דווקא די מפתיע – במפעל של ג'יפ בעיר מלפי באיטליה, שם מיוצר כיום הדגם הנוכחי של הג'יפ קומפאס.