יגואר לנדרובר בודקת אפשרות למחזור חלקי אלומיניום במכונית החשמלית מדגם I-Pace, כדי להקטין את פליטת דו תחמוצת הפחמן בייצור הרכב והלפחית את בזבוז המתכת בגריטת הרכבים.
החברה משתמשת בחלקי אלומיניום ממכוניות שנשלחו לגרוטאות במשך כל תהליך הייצור, ובעתיד גם תמחזר ותשנה מצברי רכב ישנים. לדברי החברה, היא הצליחה להקטין את פליטת דו תחמוצת הפחמן בשעת הייצור כמעט במחצית, וממשיכה להפחית את פליטת גזי הפחמן בתהליך הייצור.
בנגכוד לחברות כמו ניסאן ומרצדס בנץ, יגואר לנדרובר לא קונה אלומיניום ממוחזר מספקים חיצוניים, אלא ממחזרת אותו בעצמה.
הפחתה זאת היא חלק מ"תכנית מציאות" (Reality Project), של יגואר לנדרובר ומכון המחקר והפיתוח הממשלתי הבריטי, שמטרתו להגביר את מחזור האלומיניום בחברה. בשנת 2014 החברה ייצרה את יגואר XI, הרכב הראשון בעולם ששלושה רבעים ממנו עשוי מאלומיניום ממוחזר. הרכב מיוצר במפעלי החברה בבריטניה ובסלובקיה.
כמו כן, בשש השנים האחרונות החברה ניצלה 300,000 טון מתכת מגרוטאות בתהליך הייצור. נכון להיום רוב גוף הרכב של יגואר מורכב מחומרים ממוחזרים.
בימים אלה עורכים מדענים ניסויים בחומר הייצור הממוחזר, כדי לוודא שהוא מצטיין באותה עמידות כמו אלומיניום חדש. לדברי מנהל הפרויקט, יותר ממיליון מכוניות נהרסות מדי שנה בבריטניה, והתכנית תאפשר לנצל את האלומיניום שבהן.