יונדאי איוניק 5 N היא מכונית הספורט החשמלית הראשונה של מותג יונדאי N, תת-מותג של היצרנית הקוראנית לרכבי ספורט וביצועים. האיוניק 5 N צפויה להכנס לייצור סדרתי בשנה הקרובה. ״הצלחנו להדגים את היכולת של יונדאי איוניק 5 N לאפשר נהיגה מהנה, גם בתנאים הקשים ביותר של ארגפלוג [עיירה בצפון שוודיה – א.א]״, אומר אלברט בירמן, מנהל בכיר ביונדאי N.
בסרטון טיזר ששחרה יונדאי, שמדגים את היכולות של האיוניק 5 N, רואים את הרכב החדש לצד יונדאי i20N WRC ראלי 1 (הרעשים של המנוע מגיעים ממנה), על מסלול בשלג ובמזג אוויר קיצוני. הבדיקות בטמפרטורות נמוכות מאפשרות למהנדסים של החברה לבדוק את הביצועים והבטיחות של הרכב במצב בו החיכוך עם המסלול הוא נמוך מאוד.
יונדאי איוניק 5 N מבוססת על אותה פלטפורמה עליה מבוססת גם הקיה EV6 GT, כך שהיא צפויה להגיע לפחות עם הנעה כפולה בהספק של 580 כוחות סוס, משקל שעולה על שני טון, וסוללה של 77 קילוואט-שעה.
היינו מצפים לראות סוללה מעט גדולה יותר בגרסאות הביצועים של הדגמים השונים, כפי שטסלה נוהגת לעשות בדגמיה, כדי לאפשר הספק גבוה יותר מהסוללה (ובפועל הנעה בהספק גבוה יותר), ולפצות על טווח הנסיעה שנפגע ממערכות ההנעה המשודרגות. בשלב זה נראה שלמעט טסלה, כמעט אף יצרנית לא נוהגת כך.