fbpx

כוורות הטעינה של גוגורו ימוקמו בתחנות של פז, בקרוב פתיחה רשמית

לראשונה בישראל, קטנועים חשמליים שעובדים בשיטת BaaS (סוללה כשירות), ימכרו לקהל הרחב.

קטנועי גוגורו החשמליים, שמיוצרים בטאיוואן הוצגו בתחילת השנה בישראל על ידי היבואנית מטרו-מוטור, שמיבאת לישראל גם את מותג האופנועים החשמליים זירו ואת מותג הרכב החשמלי קארמה.

הייחודיות של קטנועי גוגורו היא שהם עובדים בשיטת Battery as a Service – סוללה כשירות, או במילים פשוטות יותר – אתם קונים את הקטנוע ללא הסוללה, ואת הסוללה אתם מקבלים בתור שירות, שבמסגרתו תוכלו להחליף את הסוללה בכוורת טעינה שמכילה כמה עשרות סוללות שנטענות במקביל.

רוצים לקבל את כל העדכונים על אופנועים, קטנועים ורכבים חשמליים בארץ ובעולם ישירות לנייד? הצטרפו לערוץ EV Magazine בטלגרם

רוכב הגוגורו שסוללת הקטנוע שלו עומדת בפני סיום יוכל להיכנס לכל אחת מתחנות הדלק של פז בהן ימוקמו הכוורות (בעיקר באזור המרכז ובאזורים עירוניים גדולים נוספים) להוציא סוללה טעונה במלואה מהכוורת ולהשאיר את הסוללה הנוכחית – שתיטען לרוכב הבא.

כך עובד מעגל הקסמים של גוגורו

״אנו נרגשים להשיק בישראל, אחת המדינות החדשניות והטכנולוגיות ביותר בעולם כדי לבסס עידן חדש של ניידות דו-גלגלית עירונית.״, אמר הוראס לוק, מנכ"ל ויו״ר גוגורו, ״אנו משתפים פעולה עם שתי מובילות התעשייה מטרו מוטור ופז, כדי להביא את הדור הבא של גוגורו להחלפת סוללות לאזור המטרו תל אביב בקיץ הקרוב ולערים נוספות בעתיד.״

״גוגורו נוצרה כדי להציג שינוי המוני בשוק לאנרגיה בת קיימא בערים מאוכלסות בצפיפות על ידי הקמת מערכת אקולוגית עירונית חכמה המציגה מערכת תדלוק חדשה לכלי רכב דו-גלגלי חשמליים. כיום, גוגורו מנהלת יותר מ-350,000 החלפות סוללות ביום ומאז 2015 עברה את 275 מיליון החלפות הסוללה".

טעינה של גוגורו - בקרוב בישראל

בתחילה יוצבו הכוורות של גוגורו ב-10 תחנות בתל אביב – וזה יקרה כבר בקיץ הקרוב. בהמשך, צפויות להתווסף עוד כ-35 תחנות פז בהן יהיה ניתן להחליף את סוללות הקטנועים החשמליים של גוגורו.

דגמי גוגורו הראשונים לעלות על כבישי ישראל יהיו ה-S2 ABS וה-2 PLUS, שניהם מציעים טווח רכיבה עירוני של כ-170 ק"מ.

בדומה לכוורות של קימקו, גם הכוורות של גוגורו יוכלו להציל ערים שלמות מהפסקות חשמל – חדשות טובות לעיר תל אביב, במידה והיא תחליט לתת לכוורות של גוגורו את האופציה להתחבר אליהן.

פתרון מעולה ונוח שיכול לעבוד רק בעיר

עוד לא יצא לנו להשתמש בכוורות אבל הפתרון של גוגורו נשמע לנו כמו פתרון יעיל ונוח – לא צריך להתעסק עם כבלים או טעינה ביתית (כל קטנוע מגיע עם שתי סוללות) – פשוט נכנסים לתחנה בה נמצאת הכוורת ולוקחים סוללה מלאה. חשוב לזכור שזהו פתרון שמתאים רק לערים מרכזיות, אבל בכל מקרה, הקטנועים החשמליים הקטנים של גוגורו הם לא כאלו שלוקחים לרכיבות בין עירוניות.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button