כשדודג' צ'ארג'ר החשמלי הוצג רשמית לציבור, בחודש מרץ השנה, יצרנית הרכב האמריקנית נמנעה מלחשוף את תג המחיר של מכונית השרירים החשמלית הראשונה – כעת, המחירים נחשפים, ואנחנו מקבלים מושג על כמה יעלה התענוג.
נכון לכתיבת שורות אלו, הדודג' צ'ארג'ר החשמלי (אגב, לא הצלחנו להבין מדוע קוראים לו צ'ארג'ר כשברור שהוא יותר דומה לצ'אלנג'ר) יוצע בשתי גרסאות / רמות גימור:
- דודג' צ'ארג'ר דייטונה R/T סטייג' 1, עם הספק של 496 כ"ס, מומנט של 55 קג"מ ומחיר התחלתי של 59,595 דולר.
- דודג' צ'ארג'ר דייטונה Scat Pack סטייג' 2 עם הספק של 670 כ"ס, מומנט של 86 קג"מ ומחיר התחלתי של 73,190 דולר.
במחירים האלו ניתן להשוות את הדודג' צ'ארג'ר דייטונה R/T החשמלי לדודג' צ'ארג'ר Scat Pack הלא-חשמלי, שמגיע עם מנוע האמי V8, הספק של 485 כ"ס, מומנט של 65 קג"מ ותג מחיר של 52,000 דולר ואת הדודג' צ'ארג'ר דייטונה Scat Pack החשמלי לדודג' צ'ארג'ר SRT® Hellcat עם מנוע האמי V8 מוגדש, הספק של 717 כ"ס, 89 קג"מ ותג מחיר של 85,500 דולר.
צמד הגרסאות החשמליות הן גרסאות 2 דלתות, כשבדודג' אמרו שהם מתכננים להוסיף גם גרסאות 4 דלתות לדודג' צ'ארג'ר החשמלי בעתיד הקרוב.
ומה משותף לכל הדגמים שהזכרנו כאן? כולם עולים יותר מ-50,000 דולר ומשתייכים לרף הגבוה של המחירים בשוק הרכב האמריקני.
ליין הגרסאות הלא-חשמליות של הדודג' צ'ארג'ר כולל גם גרסאות GT ו-R/T צנועות מעט יותר בביצועים ובמחיר ביחס לגרסאות היקרות יותר – בעלות של מ-38,000 דולר ועד 45,000 דולר. האם נזכה לראות גם גרסת הנעה אחורית במחיר אטרקטיבי יותר של הדודג' צ'ארג'ר החשמלי?
מי האהבל שלא הבין למה קוראים לו צ'רג'ר 🤦