המחיר הרשמי עדיין לא פורסם אך לדברי דאצ'יה, הספרינג אלקטריק שנחשפה לראשונה בחודש מרץ האחרון בתור דאצ'יה ספרינג קונספט, תהיה בעלת תג מחיר נמוך כל כך ביחס למכוניות חשמליות אחרות – שיצרנים אחרים פשוט לא יוכלו להתחרות בו.
המחיר הנמוך מתאפשר בין השאר הודות לכך שהספרינג כבר קיימת למעשה, בסין, בתור רנו City K-ZE, שזמינה גם בגרסאות עם מנועי בעירה פנימית (רנו KWID). כך שלמעשה, וכמו בדגמים אחרים של דאצ'יה שמבוססים על רכבי רנו, גם במקרה של הספרינג החשמלית לא היה צורך להמציא את הגלגל מחדש.
כמו שבטח כבר הבנתם, הספרינג אלקטריק הקטנה מיועדת בעיקר לשימוש במרחב העירוני – ועם בסיס גלגלים של 2,423 מ"מ בלבד היא מתקרבת במימדיה לטווינגו הקטנה של רנו, יותר מאשר ללוגאן או לסנדרו של דאצ'יה.
לספרינג אלקטריק מנוע חשמלי יחיד עם הספק של כ-44 כ"ס ומומנט של 12.7 קג"מ. סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 26.8 קוט"ש מאפשרת טווח נסיעה משולב של 225 ק"מ (WLTP משוער) – נתון לא מדהים ביחס לרכבים חשמליים אחרים שאנחנו מכירים.
מדאצ'יה מוסרים שלחיצה על כפתור ECO בספרינג אלקטריק, תפחית את ההספק ותגדיל את טווח הנסיעה בכ-10%.
הטעינה של הספרינג אלקטריק בשקע חשמלי ביתי רגיל תימשך בסביבות ה-14 שעות, כשהטעינה בעמדה ביתית בהספק של 7.4kW משפרת קצת את הביצועים, כך שתוכלו לקבל סוללה מלאה כבר בתוך 5 שעות. טעינה מהירה, אם אפשר לקרוא לה כך, בהספק של עד 30 קילוואט תמלא את הסוללה ל-80% בתוך פחות משעה.
בדאצ'יה אומרים כי הספרינג החשמלית תוכל להסיע עד 4 מבוגרים בצורה נוחה ומרווחת, אך אם לשפוט לפי מימדיה – ההצהרה הזו מוטלת בספק. נפח תא המטען עומד על כ-300 ליטרים, וניתן להכפיל את שטח האחסון על ידי קיפול המושבים האחוריים. מלבד תא המטען, יוכלו הנוסעים ליהנות מ-23 ליטרים נוספים של אחסון ברחבי הרכב.
הספרינג אלקטריק מציעה מסך תצוגה דיגיטלי 3.5 אינץ' וכפתורים אנלוגיים לשליטה על המזגן והמערכות השונות. ישנה אופציה לשדרג למערכת בידור ותקשורת הכוללת מסך מגע 7 אינץ' עם מספר אפשרויות מתקדמות כמו הפעלה קולית – בתוספת תשלום.
הספרינג אלקטריק תהיה זמינה בשלוש גרסאות: גרסה ללקוח הפרטי, גרסה לציי רכב ואף גרסה מסחרית, וצפויה להגיע לאולמות התצוגה באירופה באביב 2021.