fbpx

אפל בונה גן עדן לפיתוח רכב חשמלי

מנהל העבר של תחום הרכב החשמלי בב.מ.וו. יעבוד תחת ראש מחלקת הפיתוח של טסלה מודל 3 לשעבר בענקית הטכנולוגיה האמריקנית. קשה להאמין שאפל גייסה אותם בשביל פיתוח פיצ׳רים באייפון הבא.

אפל הודיעה לאחרונה על העסקתו של אולריך קראנץ, מנהל לשעבר בענקית הרכב ב.מ.וו. שעסק באופן ממוקד ברכבים חשמליים. הצטרפותו של קראנץ לאפל היא אחד הצעדים המשמעותיים שהחברה חשפה לציבור בכל הנוגע לתוכניות הרכב שלה – שנשמרו עד לאחרונה הרחק מהעין הציבורית. רבים בתעשייה נוטים להאמין שדווקא אפל תהיה החברה שתציג תחרות אמתית לטסלה, שניצבת שנים לפני שאר החברות מבחינה טכנולוגית.

לפני המעבר לאפל, קראנץ עמד בראש חברת הזנק הרכב החשמלי קאנו (Canoo), שפיתחה פלטפורמת רכב חשמלי חדשה ותכננה להשיק מספר רכבי פנאי ומסחר בשנים הקרובות. קראנץ׳ יעבוד תחת דאג פילד, שהוביל בעברו את מחלקת הפיתוח של טסלה, בין היתר בתקופת הפיתוח של מודל 3

פילד הוא ראש צוות פיתוח הרכב של אפל, תכנית שהייתה פעילה לסירוגין מאז 2014 תחת השם ׳טיטאן׳. על פי הערכות, מטרתה של התוכנית היא לפתח רכב חשמלי שיתוכנן מאפס על ידי החברה שהביאה לחיינו את האייפון (אם כי בעבר כבר שמענו שמועות על מו״מ עם יונדאי-קיה). בדצמבר האחרון דווח ברויטרס כי אפל מתכננת להתקדם, פעם נוספת, עם פיתוח הרכב שלה – שלפי התכניות המקוריות אמור להיות גם אוטונומי. הגעת הרכב לשוק, על פי רויטרס, אמרוה להתרחש תוך שנתיים וחצי.

(תמונת רקע לכתבה: zomby / Shutterstock.com)

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button