טסלה מבטיחה כי גרסת הייצור של הטסלה רודסטר מהדור השני צפויה להיות מרשימה עוד יותר מאב הטיפוס אשר הוצג לציבור לראשונה לפני שנתיים. בראיון שנערך עם איש הפיתוח הבכיר בטסלה Franz von Holzhausen בפודקאסט הרכב Ride the Lightning, הבכיר טען כי הרכב עבר תהליך של "אבולוציה התפתחותית" מאז הצגתה, וכי הרודסטר החדשה בגרסה אשר תרד לפס הייצור תתעלה על האבטיפוס.
כזכור האבטיפוס הציג מפרט תכונות של מכונית כמעט בדיונית, עם תאוצה מ-0 ל-100 בפחות משתי שניות, מהירות מרבית של למעלה מ-400 קמ"ש, טווח נסיעה גדול מ-990 ק"מ לטעינה הודות לסוללה בקיבולת עצומה של 200 קוט"ש. מפרט זה כשלעצמו מציב את הרכב בפסגה של מכוניות העל, מכונית שלדברי אילון מאסק טובה יותר מכל מכונית ביצועים בעלת מנוע בעירה פנימית.
טסלה מתכננת ייצור של 10,000 יחידות מהרודסטר בשנה, מספרים בהחלט לא גדולים, אך עדיין מדובר בהיקף ייצור הרבה יותר גדול מהיקפי ייצור של מכוניות-על חשמליות בעולם. תג המחיר צפוי לנוע בין 200 ל-250 אלף דולר, מחיר המקביל לפורשה טייקאן טורבו S. החברה הצהירה בעבר שניתן לבצע הזמנה מוקדמת לרכב על ידי תשלום מקדמה של 50,000$ ולקבל את הרכב ב-2020.