יצרן היוקרה הגרמני מבית קונצרן פולקסווגן החל להציג את אב הטיפוס של מכונית הספורט החשמלית מתוצרתו, הטייקאן, על גבי מסלולי מרוץ נבחרים ברחבי העולם במשך שלוש שבועות, כחלק ממסע יחסי ציבור שנועד להדגים את יכולות הרכב על מסלולי מרוצים מקצועיים, ויהיה נהוג בידי נהגים מקצועיים המזוהים עם החברה.
התחנה הראשונה בה הוצג הטייקאן היא שנגחאי, סין. מכונית הספורט החשמלית הדגימה יכולות בתוך מרכז ההדגמות של פורשה, אך עוד בטרם זאת, הטייקאן נצפתה ברחובותיה של שנגחאי כשהיא עדיין עוטה אלמנטי הסוואה, ביניהם צינורות מפלט מדומים, כמקובל בקרב תעשיית הרכב לפני חשיפות רשמיות לדגמים חדשים.
לאחר הצגתו של הרכב בסין, הרכב מוצג במסגרת פסטיבל Goodwood Festival of Speed ב-אנגליה שנערך בין ה-4-7 ליולי. והתחנה האחרונה במסגרת מסע החשיפה עתידה להיות במסגרת ה-פורמולה E, המרוץ הייעודי למכוניות חשמליות, אשר עתיד להתקיים בניו-יורק בין ה-13-14 ליולי.
כפי הנראה המהלך של הדגמת יכולות הטייקאן באה מתוך מטרה להדגים את ביצועי הרכב ויכולתו לשמור על תפוקת כוח גבוה למשך זמן רב במסגרת נהיגה ספורטיבית מאומצת, מה שלטענת פורשה מבדיל בין הטייקאן למתחרים החשמליים שלו, ובכללם טסלה ומכונית הביצועים שלה, מודל S, ולטענת פורשה הטייקאן יציג ביצועים שלא נופלים מביצועיה של ה-911 האגדית.
עד כה ידוע לנו שהמכונית מסוגלת להגיע למהירות מרבית של 250 קמ"ש, עם תאוצה מרשימה של 3.5 שניות מ-0 ל-100, תמיכה בטעינה מהירה ביותר של 800V וטווח נסיעה של למעלה מ-500 ק"מ בין טעינות.
לאחר שפורשה תסיים את מסע יחסי הציבור של החשמלית הספורטיבית המבטיחה שלה, הרכב עתיד להיכנס לייצור סדרתי בספטמבר הקרוב.