תכירו את ניסאן 20-23 קונספט. הוט-האץ' חשמלי קטן עם עיצוב נועז מתמיד. הקונספט 20-23 נותנת לנו רמזים לסגנון העיצוב העתידי של ניסאן, מה שנראה מבטיח מאוד.
ועל פי ניסאן רכב הקונספט הזה נוצר בהשראת שילוב כמה מדגמיהם הקלאסים של הקונצרן: הפיגארו הקלאסית שלהם משנת 91', פאו הסופר מיני מ-89', ובתיבול מפתיע המסחרית רטרו שלהם שהפסיקה ייצור ב-92' ה-S קארגו.
עוד ציין אלפונסו אלבאיסה, סגן נשיא בכיר של ניסאן לעיצוב גלובלי. כי הוא רוצה "שהקונספט החדשה תהיה מהנה יותר מאשר מתפקדת". מה שיכול להסביר את החצאיות צמודות הקרקע של הרכב, הבודיקיט המנופח, הדיפיוזר המאסיבי והספויילר העצום. לפי נתוני ניסאן הכונס אוויר בגג אמור להכניס אוויר לתא הנהג, או במקרה של רכב עם עיצוב כזה "הטייס" ולאוורר את ראשו, משהו שנשמע קצת אבסורד, מכיוון שעוד לא יצא לנו להכיר נהג נועז מספיק בשביל להתנסות ברכב קונספט ספורט ללא קסדה.
ואם חשבתם שהחלק החיצוני של הניסאן 20-23 נראה יוצא דופן, חכו שתראו מה מחכה לכם בפנים.
פנים הרכב, אליו ניתן לגשת דרך דלתות מספריים מרשימות סטייל למבורגיני, ולהתיישב על מושבי באקט לבנים, הגה מרובע ולא הרבה מעבר. כאן כנראה נכנסת לתמונה השפעת הפורמולה E, כאשר תא הטייס החשוף מציג רק את המידע החיוני עם 'מינימום הסחות דעת'. הגלגל עצמו מותקן על עמוד הגה מסיבי פחמן שנראה מוטורי מאוד, ולוח המחוונים מורכב מטבעת אליפסה ענקית עם מוטות אשר נמתחים לכיוון הפגוש הקדמי.
ואתם בטח תוהים לעצמכם כמה סוסים מביא איתו רכב עם עיצוב כזה נועז וספורטיבי, אז לצערנו ניסאן לא ממש אישרה שום פרטים לגבי מה שמניע את הקונספט 20-23 רק שזו בהחלט תהיה מכונית חשמלית.
מנכ"ל ניסאן, מאקוטו אוצ'ידה, ניצל את ההזדמנות של חשיפת המכונית החדשה גם כדי לחזור על האמירה הנועזת שכל מכונית חדשה שהיא חושפת למכירה באירופה מעתה ואילך תהיה חשמלית.
ולשאלה שכנראה הכי מסקרנת את כולם: האם נזכה לראות אחת כזאת חולפת על פנינו בכביש?
ובכן, ישנם חדשות טובות וחדשות רעות, הרעות הן: שכנראה ולא תוכלו לראות אחת מהקונספט 20-23, לפחות לא עם העיצוב הנוכחי. החדשות הטובות הן שהקונספט המשוגע הזה יכול להציג תצוגה מקדימה של תכונות עיצוב שתראו בדגמי עתיד של ניסאן.