
מקורות בסין מדווחים: לטסלה יש כבר יותר מ-50,000 הזמנות לטסלה מודל Y החדש, טסלה מודל Y ג'וניפר, וזה רק ב-24 שעות הראשונות מאז נפתחה האופציה לשריין את הרכב החשמלי בשווקים מסוימים. אלו אמנם עדיין לא המספרים המטורללים של הטסלה סייברטראק, שקיבל 150,000 הזמנות ב-24 שעות הראשונות אבל עדיין מדובר במספר מכובד.
המודל Y החדש העונה לשם הקוד ג׳וניפר נחשף כזכור בתחילת חודש ינואר 2025, אחרי חודשים ארוכים של טיזרים. נספר לכם כאן שבנוסף למתיחת הפנים העיצובית שעבר רכב הפנאי החשמלי, שבאה לידי ביטוי במיוחד בפרונט מעודכן, הטסלה מודל Y החדש קיבל עוד מספר עדכונים חשובים כמו תא נוסעים מעודכן ברוחו של טסלה מודל 3 שגם הוא עבר עדכון לפני מספר חודשים, מערכת מתלים משודרגת, עלייה באורך ושיפור קל בטווח הנסיעה. זה בקצרה, שאר הפרטים על הטסלה מודל Y החדש מחכים לכם בכתבה המקיפה הזו.
מאז הוצג בשנת 2019 הפך הטסלה מודל Y ללהיט מכירות עולמי, עם מאות אלפי רכבים חדשים שעולים על הכבישים בכל שנה. רכב הפנאי החשמלי זכה להצלחה גם בישראל, עם כמעט 10,000 מודל Y חשמליים שנמכרו כאן מאז הגיע לכאן הדגם ב-2022.
סין ומדינות אסיאתיות ופסיפיות נוספות הן אלו שצפויות לקבל ראשונות את הגרסה החדשה, שתיוצר במפעל של טסלה בשנגחאי. במקביל, טסלה הודיעה על תחילת הייצור של הגרסה המעודכנת של רכב הפנאי החשמלי גם במפעל הג'יגה פקטורי בגרמניה, המפעל היחיד של טסלה באירופה, בו מייצרים אך ורק רכבי טסלה מודל Y.
למרות שתחילת הייצור נמצאת כבר מעבר לפינה, לגבי תחילת השיווק של הדגם החדש ביבשת, עדיין אין מידע, אך אם לשפוט לפי ההתעניינות הרבה שמקבל הרכב, זה נמצא כבר ממש מעבר לפינה.
טסלה מודל Y הוא הדגם הנמכר ביותר של יצרנית הרכב החשמלי, שמסיימת את שנת 2024 עם ירידה של 1% במסירות הרכבים החדשים לעומת שנת 2023, כך שהדחיפות בתחילת השיווק של המודל Y החדש ברורה.
הערה, כמה מודל y נמכרו שם כשיצאה לראשונה לשוק, מול הכמות שנמכרה שם הגוניפר. זאת ההשוואה
דבר שני, זה לא מעיד לגבי העתיד שצופן להם בארץ ישראל
פה אם הם לא יורידו מחירים ל 220 אלשח כפי שהיה עד כה, מלבד הזמנות של פנאטים שיקנו גם אם אחוז העליה יוכפל
אף אחד לא יפזול לכיוון. פנאטים זה נחמד אבל זה לא שוק לבנות עליו.
בנוסף, G6, M5 וגם ה byd החדשה סיליאון7 שעוד צפויה להגיע, נותנים בראש מבחינת איכות, מפרט וסוללה. בוא נהיה כנים מודל y לא מציע יותר מידי פיצ׳רים ביחס למתחרות שציינתי.
מה שכן, כנראה ש fsd יהיה תמיד הכתר השייך לטסלה אבל בישראל זה נתון פחות חשוב.
כותב זאת בתור קונה פוטנציאלי שהמתין לגוניפר מעל חצי שנה אבל לא אשלם את המחירים האלה כשיש מתחרים חזקים כאלה במחירים אטרקטיביים משמעותית. מקווה שיתעשתו בטסלה ויחזירו את המחירים.
מסכים איתך לגמרי מלבד דבר אחד.
טסלה היא לא הבעיה, המדינה שלנו אשמה שהעלו את המס על הרכבים החשמלאים.
הערה, כמה מודל y נמכרו שם כשיצאה לראשונה לשוק, מול הכמות שנמכרה שם הגוניפר. זאת ההשוואה
דבר שני, זה לא מעיד לגבי העתיד שצופן להם בארץ ישראל
פה אם הם לא יורידו מחירים ל 220 אלשח כפי שהיה עד כה, מלבד הזמנות של פנאטים שיקנו גם אם אחוז העליה יוכפל
אף אחד לא יפזול לכיוון. פנאטים זה נחמד אבל זה לא שוק לבנות עליו.
בנוסף, G6, M5 וגם ה byd החדשה סיליאון7 שעוד צפויה להגיע, נותנים בראש מבחינת איכות, מפרט וסוללה. בוא נהיה כנים מודל y לא מציע יותר מידי פיצ׳רים ביחס למתחרות שציינתי.
מה שכן, כנראה ש fsd יהיה תמיד הכתר השייך לטסלה אבל בישראל זה נתון פחות חשוב.
כותב זאת בתור קונה פוטנציאלי שהמתין לגוניפר מעל חצי שנה אבל לא אשלם את המחירים האלה כשיש מתחרים חזקים כאלה במחירים אטרקטיביים משמעותית. מקווה שיתעשתו בטסלה ויחזירו את המחירים.