מרצדס eActros 600 היא משאית חשמלית עם טווח נסיעה של עד 500 קילומטרים, כך לפי מרצדס. המשאיות מצוידת בסוללה גדולה מ-600 קוט״ש, והיא תומכת בטעינה מהירה בהספק של עד 400 קילוואט, מה שמאפשר למלא את הסוללה מ-20% ל-80% ב-30 דקות בלבד.
בשלב זה המשאית מצוידת בחיבור CCS2 לצורך טעינה, אך בעתיד היא צפויה לספק גם תמיכה בחיבור MCS, ראשי תיבות של Megawatt Charging System, תקן שפותח בייחוד למשאיות ולכלי רכב כבדים על ידי ארגון CharIN, שאחראי גם עם תקן CCS. חיבור MCS תומך במהירויות טעינה גבוהות משמעותית מתקן ה-CCS הנפוץ ברכבים פרטיים, אך מוגבל במהירויות הטעינה שלו.
מבחני החורף של המשאית בוחנים את המשאיות החשמליות בנסיעות למרחקים ארוכים, בנסיעות בשלג ובטמפרטורות שהגיעו עד למינוס 35 מעלות צלזיוס בצפון פינלנד. מדובר במבחנים האחרונים שנעשים למשאית לקראת הייצור של המשאית שצפוי להתחיל לקראת סוף השנה.
״מרצדס בסיבוב האחרון של המבחנים עם משאית ה-eActros 600 ואנחנו מרוצים מאוד מתוצאות הבדיקה״ אמר על מבחני החורף ד"ר כריסטוף וובר, ראש מחלקת הבדיקות של משאיות מרצדס-בנץ, ״ אני גאה בכל הצוות שלא חסך במאמצים והעביר את ה-eActros 600 דרך מבחנים לא רק בחום הקיצוני באנדלוסיה אלא גם בקור המקפיא ברובניימי."
נכון להיום החברה מוכרת באירופה את משאיות ה-eActros 300 וה-eActros 400 המצוידות בסוללות של עד 448 קוט״ש, ומתאימות בעיקר למסלולים קצרים עד בינונים ומוגדרים מראש. השיפור בטווח הנסיעה ובמהירויות הטעינה צפוי לאפשר למשאית ה-eActros 600 לפעול במסלולים ארוכים יותר ולבצע יותר משמרות במהלך היום.