מאזדה חשפה בתערוכת הרכב של בייג׳ינג רכב סדאן חשמלי – מאזדה EZ-6, והוא צפוי להמכר בשתי גרסאות – גרסה חשמלית מלאה, יחד עם גרסה הכוללת גם מאריך טווח – גנרטור שמונע במנוע בעירה פנימית, ויכול למלא את הסוללה ובכך להאריך את טווח הרכב.
הרכב החדש מבוסס על פלטפורמה של חברת צ'אנגן, יצרנית רכב סינית, הנמצאת בשיתוף פעולה עם מאזדה. למרות שהחברה לא חשפה את רוב הנתונים הטכניים על הדגם, הצפי הוא כי הדגם יתבסס על פלטפורמה בשם EPA1, עליה מבוסס דגם אחר של חברת צ׳אנגן, בשם דיפל SL03. הדגם המדובר מצויד בהנעה בהספק של 163 קילוואט (218 כ״ס) ויש לו טווח נסיעה מוצהר של 700 ק״מ לפי תקן CLTC הסיני, תקן שנוטה להיות אופטימי מדי ולא משקף אף טווח הנסיעה בעולם האמיתי.
מה שכן נחשף הוא שלדגם החדש תהיה הנעה אחורית, טווח נסיעה צפוי של 600 ק״מ (גם כאן לפי תקן CLTC הסיני), או 1000 ק״מ בגרסה עם מאריך הטווח, חמישה מקומות ישיבה. מידותיו של הרכב, עם אורך של 4,921 מ״מ (ארוכה יותר ממאזדה 6), רוחב של 1,890 מ״מ וגובה של 1,485 מ״מ ולפי החברה לדגם צפויה להיות חלוקת משקל של 50:50.
סביבת הנהג מצוידת במסך מולטמדיה גדול יחד עם לוח מחוונים דיגיטלי, הגה קטום בחלקו התחתון, פתחי אוורור צרים ותאורת אווירה, בנוסף למושבי ספורט. מהתמונות ניתן להניח גם כי לרכב תהיה בקרת אקלים עם שלושה איזורי אקלים, וגג שמש פנורמי גדול.
לפי מאזדה, הרכב צפוי לכלול מספר מערכות חכמות כמו מערכת נהיגה למניעת תאונות, טכנולוגיה חכמה לחניה עם שליטה קולית שניתן להפעילה גם מחוץ לרכב (לא ברור בדיוק מה הפונקציה הזו תכלול) והפעלה של המערכות בצורה קולית.
מאזדה EZ-6 צפויה להכנס לייצור בקרוב והיא תושק בסין בלבד בסוף השנה.