לקסוס, מותג הפרימיום של טויטה, שעד כה שמה בעיקר דגש על טכנולוגיה היברידית, תציג לראשונה קונספט של רכב עירוני קטן מידות בתצורת האצ'בק הנע על טהרת החשמל בלבד, זאת כחלק מאסטרטגיה של החברה לחשמל את דגמיה עד 2025.
על פי השמועות והדיווחים בתעשייה, הצגת החשמלית הראשונה של המותג תעשה בתערוכת הרכב של טוקיו אשר תתקיים באוקטובר הקרוב, עם עיצוב אשר יתכן ויושפע ממכונית הקונספט LF-SA אשר הוצגה לציבור ב-2015.
למרות שהעיצוב הסופי טרם נקבע, על פי הצהרת המעצב הראשי של לקסוס, החברה לא תמהר להיפרד מהגריל הקדמי המזוהה כל כך עימה, המהווה סימן היכר בולט לאורך זמן של לקסוס, ובכך תורם לזהות המותג, למרות שמדובר ברכב חשמלי, אשר לא מחייב גריל קדמי הנדרש לקירור מנוע בעירה פנימי.
במקביל להנעה היברידית, בה החברה מתמחה עד כה, ולהנעה החשמלית אותה היא מקדמת, לקסוס עובדת על פיתוח אלטרנטיבות הנעה אחרות, אחת מהן מבוססת על תאי דלק.