כמו שניתן כבר להבין לבד מההפרדה של המילה טופ מהפרימיום, המפרט של רמת גימור זו זהה כמעט לחלוטין רק בלי ה"טופ", חלון הגג אשר נעדר מרשימת האבזור ברמת הגימור פרימיום החדשה.
הקיה EV6 כשלעצמה מגיעה כבר עם אבזור נדיב ורחב ומחירו בהתאם, אך סביר להניח שלצרכן הישראלי קשה מידי להיפרד מרבע מיליון ש"ח בשביל חשמלית מבית מותג שנחשב עממי יחסית, ומעדיף להסתפק באלטרנטיבות סיניות זולות יותר, שלא נופלות רחוק, הן מבחינת האבזור והן מבחינת הטווח, בהשוואה ל-EV6.
טלקאר, יבואנית קיה לישראל החליטה לעשות מהלך מעניין, והוזילה את גרסת הכניסה ל-EV6 ב17,000 ש"ח, אך ורק בתמורה לרמת גימור ללא חלון שמש בגג הרכב. נשמע מפתה, בהתחשב בעובדה שפרט לגג השמש רמת הגימור עדיין כוללת בתוכה את כל הטובין שאנחנו מכירים ב-EV6 כגון: מערכת ההנעה האחורית בהספק של 229 כ"ס ומומנט של 35.7 קג"מ, המאפשרת תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-7.3 שניות. לגרסה זו סוללה זהה לאחיותיה, עם קיבולת של 77.4 קוט"ש המספקת טווח נסיעה מרבי של 528 ק"מ לפי תקן WLTP וטעינה סופר מהירה בהספק של 350 קילוואט.
וכמובן בין היתר, גם אבזור הפנים נשאר זהה, עם מערכת מולטימדיה זהה לשאר רמות הגימור וצמד מסכים בגודל 12.3 אינץ', תמיכה באפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, משטח טעינה אלחוטית, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי מיזוג אחוריים, תאורת אווירה, מושב נהג חשמלי עם זכרון, ריפוד עור בשילוב בד, חיישני גשם ותאורה, מפתח חכם, חיישני חניה מלפנים ומאחור, תאורת LED מלאה, וחישוקי 19 אינץ'.
במהלך השנים טלקאר מסרה כמות גבוהה של רכבים היברידיים וחשמליים, ואנחנו תוהים לעצמנו האם מהלך זה הוא מה שיפתח לצרכן הישראלי את הארנק, ויעזור לה לשמור על המעמד הגבוה שלה באחוזי מסירות הרכבים החשמליים / היברידיים? זאת נדע כנראה כבר לפני עליית המס הצפויה בינואר הקרוב.