קן בלוק הוא כנראה נהג הפעלולים המוכר והמוערך ביותר כיום. בלוק האמריקני החל את דרכו כנהג ראלי, ועשה את זה בין השנים 2005 ו-2014. בין לבין, השתתף באירועי X-GAMES השונים, התחרה באירועי ראלי-קרוס ואפילו במוטוקרוס, סנובורדינג ועוד.
בשנת 2009, השתתף בלוק בפרק של סדרת הרכב הבריטית טופ-גיר, כשהוא לוקח את ג'יימס מיי, חבר בצוות המנחים, לסיבוב במסלול ג'ימקאנה – מסלול מכשולים בו מבצעים פעלולים שונים עם הרכב – בדרך כלל דריפטים ושאר ירקות.
מקורה של הג'ימקאנה ביפן, ואחרי כמה סרטונים בלתי נשכחים עם מכוניות בעלות מנועי בעירה פנימית בהפקת חברת HOONIGAN שהקים, מביא בלוק את יכולות הנהיגה הפנומנליות שלו גם אל עולם התחבורה החשמלית.
לצורך המשימה, לצלם סרט ג'ימקאנה ראשון עם רכב חשמלי (או כפי שהוא קורא לזה, אלקטריחאנה), מגיע בלוק לרחובות לאס וגאס למהדורה ה-11 של סרטי הג'ימקאנה שלו עם האאודי S1 הוניטרון, רכב מרוצים שנבנה במיוחד לסרטון, מעריכים כי עלותו עומדת על 12 מיליון דולר.
כאמור, בלוק הוא אחד מנהגי המרוצים הכי פופולרים ונצפים ברשת, כך שלא היינו דואגים יותר מידי מהוצאה של 12 מיליון דולרים רק בעבור הרכב – מליוני הצפיות שיקבל הסרט ביוטיוב ובערוצי המדיה החברתית השונים (יותר מרבע מיליון צפויות ביום הראשון לפרסום הסרט) יכסו על כך, יחזירו את ההשקעה במהרה.
נתוני ההספק של ה-S1 הוניטרון, שמזכירה קצת את מכוניות הראלי האגדיות מ-Group B לא פורסמו, אבל אפשר להעריך שמדובר על אזור ה-1,500 כ"ס ש"יורדים" ישירות אל הגלגלים. חשמלי או לא חשמלי – בלוק עושה מה שבלוק יודע הכי טוב ולוקח את הרכב לקצה ועושה איתו דברים שהמוח לא תמיד יכול לתפוס.
פנו לכם 9:35 דקות וצפו באחד הסרטונים המגניבים.
מי אמר שעם חשמליות לא נהנים?