fbpx

הארלי דוידסון: גרסת ההשקה של הדל מאר נמכרה תוך 18 דקות

יחידות של הפלאט טראק החשמלי של מותג LiveWire נחטפו במהירות הבזק, בעיות בשרשרת האספקה תוקעות את הייצור, ההרכבה והאספקה של דגמי הבעירה הפנימית. החברה עוצרת ייצור של אופנועים לא חשמליים.

הדל מאר, הפלאט טראק החשמלי החדש של מותג LiveWire של הארלי דוידסון רק נחשף – וכבר מצליח לעשות לא מעט רעש.

בהארלי מדווחים ש-100 היחידות של גרסת ההשקה המיוחדת, Launch Edition, שעלות כל אחת מהן כ-18,000 דולר (17,699 לדייקנים מבניכם) נחטפו בתוך פחות מ-20 דקות – טירוף שאנחנו לא זוכרים כמותו – אולי רק מהסייברטראק של טסלה.

רוצים לקבל את כל העדכונים על אופנועים, קטנועים ורכבים חשמליים בארץ ובעולם ישירות לנייד? הצטרפו לערוץ EV Magazine בטלגרם

מחירו של הדל מאר צפוי לעמוד על כ-15,000 דולרים והוא עתיד להגיע לאולמות התצוגה של הדילרים בארה"ב באמצע שנת 2023.

כפי שניתן לראות בתמונות, כל אחד מהכלים מסדרת ההשקה מגיע עם מספור שמעיד שהוא אחד מ-100. בנוסף למספור הייחודי, יוכלו רוכשי סדרת ההשקה לבחור אחת משתי צביעות ייחודיות, בנוסף לחישוקים בעיצוב מיוחד.

מספר סידורי ייחודי המוטבע על אופנוע הדל מאר של הארלי דיווידסון

אחרי ה-One, הדל מאר הוא האופנוע החשמלי השני של מותג LiveWire של הארלי דוידסון – בקרוב צפויה לחשוף יצרנית האופנועים ממילווקי דגם נוסף, שיעשה גם הוא שימוש בפלטפורמת ה-Arrow החדשה של היצרן.

לחצו כאן לכל הפרטים על ה-LiveWire Del Mar

הייצור והאספקה של אופנועים לא-חשמליים נעצר למשך שבועיים שלמים

כנראה שאין יצרנית רכב אחת בעולם שלא מרגישה את משבר השינוע והאספקה העולמי, וגם הארלי לא חסינה. החברה הודיעה שהיא משהה את הייצור והאספקה לשבועיים שלמים עקב מחסור בכמה רכיבים מרכזיים הדרושים להרכבת דגמי הבעירה הפנימית של החברה.

מהלך קיצוני שלא ברור כמה פעמים ואם בכלל קרה בהיסטוריה הארוכה והמפוארת של הארלי דוידסון. 

מי שלא נפגעים מהמשבר הם הדגמים החשמליים, שלא חולקים כמעט שום רכיב משמעותי עם דגמי הבעירה הפנימית. העובדה שהארלי מייצרת את מרבית הרכיבים לאופנועים החשמליים (ובתוך כך מנועים וסוללות) In House (ייצור עצמי של החברה, בלי להסתמך על ספקים חיצוניים) מסייע לה להמשיך בפעילות כרגיל. 

עוד סיבה טובה לעבור לאופנוע חשמלי 🙂

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button