fbpx

קארטינג: ג'ילי פנדה קארט מיני

גרסה שלישית ושובבה במיוחד לאחד הרכבים החשמליים הזולים בעולם.

הפנדה של ג'ילי החלה את חייה כרכב עם מנוע בעירה פנימית, עוד בתקופה שהמוצרים של הסינים היו "שואבים השראה" מיצרנים אחרים – נגיד כמו להציע רכב מיני עם שם זהה לרכב מיני אחר ואייקוני של יצרן רכב איטלקי ותיק.

ב-2022 זכתה לראשונה הפנדה של ג'ילי בגרסה חשמלית ושנתיים אח"כ, ב-2024, הוצג הדגם מחדש לאחר מקצה שיפורים.

בג'ילי לא היו סגורים לגבי איך לשווק את הפנדה החשמלית שלהם. הגרסאות הראשונות של הרכב נשאו את שמו של מותג ג'יאומטרי מבית ג'ילי, כשבחלק מהגרסאות מופיע הכיתוב ג'יאומי בלבד, לא היה מקום לכל השם, אז הסינים חתכו כמה אותיות, מה הביג דיל?! בסופו של דבר, החליטו בג'ילי לשווק את הפנדה החשמלית תחת ג'ילי בכבודה ובעצמה.

רוצים לקבל את כל העדכונים על רכבים חשמליים בארץ ובעולם ישירות לנייד? הצטרפו לערוץ EV Magazine בטלגרם

רכב המיני החשמלי בעל שתי הדלתות וארבעת מקומות הישיבה (על פי התקן הסיני 🙂) היה זמין עד היום בשתי גרסאות: גרסת הדרקון (Dragon Edition) מגיעה עם מנוע חשמלי בהספק של 30 קילוואט (כ-40 כ"ס), סוללה זעירה בנפח של 17 קוט"ש שמבטיחה טווח נסיעה של 200 ק"מ על פי תקן CLTC שאנחנו מאמינים שבפועל הוא נמוך הרבה יותר, בסיס גלגלים של 2,015 מ"מ וטעינה "מהירה", מ-30% ל-80% בתוך כ-68 דקות, ביצועים שרחוקים להיות מוגדרים כמהירים בעולם הטעינה של היום.

מבט צד על ג׳ילי פנדה בגרסת גו קארט

תג המחיר של הפנדה מיני דרגון של ג'ילי עומד על 5,500 דולר בלבד. זוכרים כמה התלהבנו מכך ש-BYD סיגל עולה פחות מ-10,000 דולר?

הגרסה השנייה של הפנדה החשמלית נקראת גרסת האביר (Knight Edition) והיא מאמצת את גישת הפנאי-שטח. גרסת האביר מציעה מימדים וביצועים זהים לגרסת הדרקון, וכוללת תוספות כאלו או אחרות שמדגישות את הגישה – כמו פגושים מעובים, ידיות על מכסה המנוע, מסילות גגון וסולם, חייבים סולם.

כעת, מצטרפת גרסה שלישית למשפחת הפנדה החשמלית של ג'ילי, הפנדה קארט מיני, שמציעה עיצוב ספורטיבי ושובב.

הסינים משתעשעים עם הפנדה החשמלית ומעניקים לה מראה ששואב השראה מרכבי גו-קארט, לא, לא אלו שאתם הולכים לעשות עליהם סיבוב בקניון אלא רכבי אלו שמתחרים במסלולי עפר בארה"ב. נכללים בתפריט: ספויילר אחורי ענק, קצת "ניפוחים" בצדדים עם תוספת של "חצאיות" ופגושים משודרגים וכמובן צבע ורוד, הרבה ורוד. ססגוני, כמו שהסינים אוהבים.

כמו במקרה של גרסת הפנאי-שטח, גם בגרסת הקארט אין שינויים במימדים ובביצועים ולמרות שמדובר ברכב עם גישה ספורטיבית, המנוע החשמלי נשאר זהה עם הספק של 40 כ"ס, ככה שהשינויים כאן הם בעיקר קוסמטיים – אנחנו חייבים להודות שגרסת הקארט של הפנדה החשמלית סופר חמודה.

השילוב של מראה המגניב יחד עם תג המחיר הנמוך יוצר כאן מכונית חשמלית שבהחלט יכולה להפוך ללהיט, בעיקר בקרב צעירים.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button