רבים מאיתנו נמצאים שעות ארוכות באוטו כמעט כל יום – לא רחוק ממספר השעות שיוצא לנו להיות בבית (עצוב, אבל זו האמת…) אז למה בתים מעצבים בהתאמה אישית ומכוניות לא? אם תשאלו את יצרנית הרכב הסינית GAC – אין שום הבדל! ה-Moca (קיצור של Modular-Car) היא מכונית עירונית חשמלית קטנה, שמייצגת את חזון העיצוב של GAC – עיצוב חיצוני אאוט – עיצוב פנימי בהתאמה אישית – אין!
לפני שמדברים על הפנים, שווה להתעכב שניה גם על המראה החיצוני של המוקה הסינית (אופל לא יתעצבנו?) צמד מסכים מקדימה ומאחורה יציגו מידע חשוב לבעל הרכב וגם למשתמשים אחרים בדרך – כמו מצב סוללה או איתות שיתריע על החלפת נתיב קרובה.
המוקה של GAC שומרת על עיצוב חיצוני נקי במיוחד, וזה לא במקרה – בחברה מאמינים שבעתיד ניסע במכוניות שנראות פחות או יותר אותו דבר מבחוץ, כשהפוקוס העיצובי יעבור פנימה. "אנו מאמינים שכמו בסמארטפונים, גם החלקים החיצוניים של מכוניות יעברו בהדרגה ממגוון עיצובים שונים לעיצוב הומוגני העומד בסטנדרט קבוע וזאת בכדי לקבל חווית פנים טובה יותר, הן מבחינת המרחב והן מבחינת התוכן". כך אומר זאנג פאן, סגן נשיא מחלקת העיצוב במרכז המחקר והפיתוח של GAC.
את חלל הפנים של המוקה של GAC יוכלו הנהג והנוסעים ברכב לעצב על פי טעמם האישי – החברה תציע פלטפורמה מקוונת דרכה יהיה ניתן לרכוש אביזרים שונים – כמעט כל רכיבי המוקה ניתנים להחלפה: מהקונסולה המרכזית, ההגה ועד לתאורת הפנים, מלוחות הדלתות ועד המושבים.
המוקה מצוידת במערכת ההפעלה של GAC, העונה לשם ADiGO OS, שעל פי החברה, תאפשר לנהג ולנוסעים לבצע שינויים בחומרה ובתוכנה. ויש בקונספט המגניב הזה של GAC עוד לא מעט פיצ'רים עיצוביים מגניבים: קיבוע של סמארטפון על ההגה ליצירת מסך תצוגה, דלתות צד שיוצרות פתח כניסה רחב ונוח, מושבים מתכווננים שמעוצבים כמו רהיטים ביתיים ועוד – הכל מתוך מטרה ליצור תחושה כמה שיותר ביתית ונעימה בחלל הנוסעים.
קבוצת GAC הסינית הוקמה בשנת 1955 ומגיעה לארץ ביבוא של חברת אוריון מוביליטי. הדגם הראשון של GAC שהגיע לישראל הוא ה-G3E – ג'יפון חשמלי עם טווח נסיעה של כ-300 ק"מ.