BYD אטו 3 נחשף לאחר מתיחת פנים

דגם 2025 של הרכב הכי נמכר בישראל בשנתיים האחרונות מציע עידכוני עיצוב קלים ותוספת של עזרים לנהיגה. אך הסוללה נותרת ללא שינוי וכך גם טווח הנסיעה.

בסוף שנת 2023 כולם הופתעו כשבמקום הראשון של טבלת הרכבים הנמכרים ביותר בישראל ניצב לו ה-BYD אטו 3, רכב הפנאי החשמלי של יצרנית הרכב הסינית. ובכן, נראה כי לא היה מדובר במזל מזדמן או במקרה חד פעמי, וכי ה-BYD אטו 3 כאן כדי להישאר, כשהוא מסיים גם את שנת 2024 במקום הראשון בטבלת הרכבים הכי נמכרים בישראל, ולא מדובר על הרכב הכי נמכר מתוך כל הרכבים החשמליים שנמכרו בישראל, אלא מתוך כל הרכבים שנמכרו בישראל.

מותג BYD הגיע לישראל לראשונה בסוף שנת 2022 עם BYD טאנג EV, רכב פנאי חשמלי בעל שבע מקומות ישיבה, ה-האן EV, רכב סאלון חשמלי, והאטו 3, רכב פנאי חשמלי – שמיד תפס את מרבית תשומת הלב. בשנת 2022 עמד סך המכירות של דגמי BYD החשמליים על 3,710 יחידות, מתוכן 3,704 רכבי BYD אטו 3 ו-6 רכבי BYD טאנג. ב-2023 המספר הזה חצה את ה-15,000 רכבי BYD שנמכרו בישראל, 14,241 מהם מסוג אטו 3, רכב הפנאי החשמלי. 

בהמשך, הצטרפו לליין הדגמים החשמליים של המותג גם BYD דולפין, ה-BYD סיל וה-BYD סיל U, גרסת הפנאי של רכב ה"מנהלים" החשמלי.

רוצים לקבל את כל העדכונים על רכבים חשמליים בארץ ובעולם ישירות לנייד? הצטרפו לערוץ EV Magazine בטלגרם

ב-BYD ממשיכים לחשוף דגמים חדשים ובמקביל, גם לרענן את הדגמים הקיימים. בתחילת השנה חשפה BYD את האטו 2, האח הקטן של האטו 3, ועד שהוא יגיע לישראל ונדע אם הוא יצליח לשחזר את ההצלחה של אחיו הגדול, אנחנו מקבלים גם גרסת משודרגת של ה-BYD אטו 3, שמשתדרג לרגל שנת 2025. זה קורה זמן קצר אחרי שנחשף הדגם החדש של ה-BYD דולפין, שעבר גם הוא מתיחת פנים הכוללת כמה שדרוגים, עליהם תוכלו לקרוא כאן.

כמו במקרה של ה-BYD דולפין, גם במקרה של מתיחת הפנים של ה-BYD אטו 3, העדכונים הם לא דרמטיים ולמרות שה-BYD אטו 3 עבר כבר מספר עדכונים בשנת 2024 שכללו קיצור זמן הטעינה והרשאה לגרירה, ב-BYD אומרים שהגרסה הנוכחית מהוות את הדור השני של רכב הפנאי החשמלי.

BYD אטו 3 גרסת 2025 עיצוב חיצוני

ה-BYD אטו 3 החדש שומר על קווי העיצוב המוכרים, אך חדי העין יוכלו להבחין שהפגוש הקדמי עבר שינוי עיצוב הכולל הגדלה של פתחי כניסת האוויר ותוספת של מצלמה. מאחור, זוכה ה-BYD אטו 3 לעיצוב חדש לספוילר.

התוספת המשמעותית ביותר ל-BYD אטו 3 היא מערכת ה-God’s Eye C, מערך מצלמות וחיישנים היקפי – רכב הפנאי החשמלי מצויד כעת בלא פחות מ-29 חיישנים ומצלמות.

מבט אחורי על BYD אטו 3 גרסת 2025

השינויים העיצוביים הקלים לא צפוים להשפיע על טווח הנסיעה, שעומד על 420 ק"מ על פי תקן WLTP מסוללה בקיבולת של 60 קוט"ש, טווח נסיעה שצפוי לעמוד על פחות מ-350 ק"מ בנסיעה בתנאי "אמת". גם בגזרת המנוע אין שינוי, עדיין אותו מנוע חשמלי קדמי בהספק של 204 כ"ס, וכך גם בגזרת בסיס הגלגלים, שנותר על קצת יותר מ-2.7 מטרים.

בעוד שאין בידינו מידע על כמה יעלה ה-BYD אטו 3 החדש בארץ, אפשר להעריך שהשינויים העיצוביים הקלים והתוספת של הפיצ'רים הטכנולוגיים, עשויים לבוא לידי ביטוי במחיר הרכב, שנע בין 170,000 ל-177,500 ש"ח, בהתאם לרמת הגימור הנבחרת.

ה-BYD אטו 3 משווק בישראל ברמת הגימור קומפורט ורמת הגימור דיזיין.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button