fbpx

BMW בודקת שלושה דגמים חשמליים מתוכננים בתנאי חורף

אחרי שבע שנות בצורת בהם ב.מ.וו. לא הודיעה על כוונתה להרחיב את היצע הרכבים החשמליים מעבר לדגם ב.מ.וו. 3i, עכשיו היא מודיעה על כוונתה להתחיל בייצור ושיווק שלושה דגמים חשמליים חדשים. שלושת הדגמים המתוכננים נבדקו לאחרונה באתר הניסויים של החברה בשבדיה, במחוז נורבוטן הצמוד ללפלנד לוודא את עמידות המנוע, הסוללות ומערכת המתלים בפני תנאי מזג אויר קיצוניים בנסיעה על אגמים קפואים.

שלושת הדגמים המתוכננים הם רכב שטח ב.מ.וו iX3, סדאן ב.מ.וו i4 וקרוסאובר ב.מ.וו iNext.

BMW iX3

רכב שטח ששיווקו אמור להתחיל בשנה הבאה. הרכב מבוסס על טכנולוגיית eDrive דור חמישי של ב.מ.וו עם טווח של מעל ל-400 ק"מ תחת תקן WLTP ואפשרות טעינה משקעי זרם ישר (DC) בהספק של 150 קילוואט, מה שאמור לאפשר טעינה מלאה של הסוללה בפחות מחצי שעה. דגם זה יהיה הדגם הראשון של חברת ב.מ.וו שכל ייצורו יהיה במפעל בשן-יאנג, סין ומשם הוא ייוצא לארה"ב ולאירופה.

BMW iX3 לבנה עומדת על הקרח

BMW i4

אב טיפוס של סאדן משפחתי  בתצורת 4 דלתות העונה לשם ב.מ.וו i4 נבדק גם הוא בימים אלו בשוודיה. ייצור ושיווק דגם זה אמורים להתחיל בשנת 2021 במפעל ב.מ.וו במינכן. הרכב מתוכנן לשלב עיצוב דינמי, ביצועים ורמת נוחות גבוה בנסיעה.  גם רכב זה מבוסס על טכנולוגיית eDrive דור חמישי של ב.מ.וו עם טווח של מעל ל-600 ק"מ תחת תקן WLTP ואפשרות טעינה משקעי זרם ישר (DC) בהספק של 150 קילוואט ואף מתהדר בתאוצה של 0-100 ק"מ בפחות מארבע שניות ומהירות מרבית של מעל ל-200 קמ"ש.

BMM i4 נוסעת על קרח

BMW iNext

אב הטיפוס האחרון שנבדק היא אב טיפוס לקרוסאובר בשם iNext שגם הוא נצפה חוצה אגמים קפואים בשבדיה לאחרונה. דגם זה ייוצר במפעל ב.מ.וו. בדינגולפינג בבוואריה שבגרמניה ושיווקו אמור להתחיל בשנת 2021. על פי התכנון הדגם ישב בחזית העיצוב, אוטומציה, קישוריות, טכנולוגית חשמל ושירותים. גם דגם זה מבוסס על הדור החמישי של טכנולוגית e-drive ומתוכנן לספק טווח של מעל ל-600 ק"מ על פי תקן WLTP. בנוסף, על פי התכנון הרכב יכיל טכנולוגיית נסיעה אוטונומית ברמה 3.

רכב חשמלי BMW iNext
התמונות בכתבה באדיבות BMW Group

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button