חברת ב.מ.וו פרסמה לאחרונה נתונים רשמיים לפיהם היא מכרה מעט יותר מ-75 אלף כלי רכב חשמליים במחצית הראשונה של שנת 2022. לדברי החברה, מדובר בהגברה משמעותית של קצב הייצור והמכירות בהשוואה לשנה שעברה – כאשר במהלך שנת 2021 כולה מכרה החברה כ-104 אלף כלי רכב חשמליים. כלומר, עד כה החברה הצליחה למכור 75 אחוזים מהמכירות של השנה הקודמת – ב-50 אחוזים מהזמן.
אלא שהתחזיות של ב.מ.וו לעתיד אפילו יותר אופטימיות. בחברה מעריכים כי בשנת 2022 כולה יימכרו בין 240 אלף ל-245 אלף כלי רכב חשמליים, עלייה של 130 אחוזים בהשוואה לשנה שעברה. לדברי החברה, עד סוף השנה היא תגיע ליעד סמלי: 10 אחוזים מסך כל מכירות הרכבים יהיו בקטגוריה החשמלית.
בב.מ.וו העריכו גם כי בשנה הבאה יימכרו 400 אלף כלי רכב חשמליים – עלייה משמעותית נוספת. סמנכ"ל הכספים של יצרנית הרכב הגרמנית, ניקולאס פיטר, אמר כי החברה מתכוונת לעבור בשנה הבאה "זינוק גדול נוסף" בתחום הרכב החשמלי.
כיום משווקת החברה שורה ארוכה של רכבים חשמליים בארץ וברחבי העולם, בהם הקרוסאובר iX1 והסדאן i7. בחברה מייצרים גם דגמים מיוחדים לשוק הסיני, בראשם גרסה חשמלית ייחודית של ה-i3 בשם eDrive35L.
ב.מ.וו צפויה להגדיל בשנים הקרובות את היצע הדגמים החשמליים שלה, עם דגמים חשמליים תחת המותג מיני וכן דגמים חשמליים ראשונים מסדרה M. בחברה שוקדים כעת על פיתוח פלטפורמה חדשה שתאפשר לייצר גרסאות חשמליות של סדרת הרכב הספורטיבית – כאשר לפי דיווחים רכבים אלו עשויים להגיע לשוק כבר בשנת 2025.